classic Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 er dette noe en gjør selv? (har kompressor) skulle ha glassblåst noe smårukkel i alu, og kanskje en alu topp. finner ingen steder som selger glassblåser utstyr. noen som har noen tips og komme med? er det dyrt utstyr? (blåsepistolen og "glass-sanden"?) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 ikke noe vanskelig å få tak i det, biltema har ihvertfall Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by daho ikke noe vanskelig å få tak i det, biltema har ihvertfall ikke i min katalog i allefall. (vår og sommer 2004) du tenker ikke på sandblåsing da? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by classic ikke i min katalog i allefall. (vår og sommer 2004) du tenker ikke på sandblåsing da? Jo, sorry. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Har glassblåserutstyr jeg da men...Oslo-Kristiansund blir vel litt verre..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by Orph De tilbyr glassblåsing på motorsenteret i bærum... Koster 50kr gangen, og da kan du visst glassblåse så mye du vil. Tenkte å prøve det ganske snart... hmm. bærum er ikke altfor langt. Hva slags motorsenter er dette her da? er det sånn som det på haugenstua i oslo, der en må bo i samme komune for og kunne være der? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by Havdal Har glassblåserutstyr jeg da men...Oslo-Kristiansund blir vel litt verre..... ja, det er et lite stykke gitt :D hvor fikk du tak i det da? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by classic Hva slags motorsenter er dette her da? er det sånn som det på haugenstua i oslo, der en må bo i samme komune for og kunne være der? Oslo + Omegn gjelder for Oslo Ungdommens Motorklubb/senter. sjeldent no problem å være medlem om du ikke bor i nærheten.. alle som liker å skru skal kunne føle seg like velkommen!! :) men glassblåsing har vi ikke :( Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by rakriste Oslo + Omegn gjelder for Oslo Ungdommens Motorklubb/senter. sjeldent no problem å være medlem om du ikke bor i nærheten.. alle som liker å skru skal kunne føle seg like velkommen!! :) men glassblåsing har vi ikke :( vet om det stedet. var innom der rett før det stengte i sommer. rakk ikke og betale. skal melde meg inn når det åpner igjen (30. aug?) må fikse nye kanaler på vinterbilen min. kjipt at dere ikke har glassblåseutstyr da! vil sandblåsing ete seg fort inn i metallet på aliminiums deler? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 jeg har sandblåst alu. selv og det har gått bra med mine motordeler :) glassblåsemaskin er svinedyrt!! og ikke minst å bruke det. hadde tilgang til det tidligere. litt usikker på når klubben åpner dørene igjen, men rundt slutten av august tror jeg Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg