Gå til innhold

S. Nissan Charry Gt-turbo /rep objekt

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

Selger cherryen grunnet ingen mekke plass og dorlig økonomi:rolleyes:

Det er en 84mod orginal Nissan Cherry Gt-turbo (GTT)

Bilen har rullet ca 135 000km og motor har rullet mindre.

Med bilen følger:

Sentral lås/alarm

14" lettiser med gode godyear dekk

Sota bakruter ;)

Haynes rep. boka

2stk nøkkler

litt extra deler

Intercooler

Bilens beskrivelse:

Bilen har fin lakk men dog litt rusten i karroseri. En knust lykt og en knust front blike lykt. Dette er en 3 dørs. Interriøret er meget pent og uten hull eller slitasjer.

Bilens teksniske stand:

Bilen går ikke nå for øyeblikket. Kabel nette trenger en liten oppfrisking av eirete kontakter og sikrings boxen bør byttes. Motoren funker men har ikke vondt av og få nye pakninger. Turboen er meget fin uten slark i turbin. Ingen antydning til lekasje enten i olje - bensin - kjølevæske. Eksosanlegget på 2.25" er fra simons og har 2 strake utgående rør fra bakpotte.

Spec.

Bi:lNissan Cherry Gt-turbo 84 mod

Rullet: 135 000km, motor mindre.

Vekt: Veier litt over 800kg

Motor: 1.5L 120hk

Farge: grønn/nylakka for noen år siden. Org. farge er sølv.

Bilen befinner ser i bergen/nordås.

En kar i sverige har en Gtt hvor han har tunet den opp til og nå 0-100 på 5.3sek og dette med div hobby mekk samt ny turbo Intercooler og det som må til.

Her kan du se hva du se hva muligheter du har med en cherry

Link

14inc.jpg

endetut.jpg

fra%20siden3.jpg

turbo1.jpg

Cherry%20motor.jpg

PIC00001.jpg

inne.jpg

Kontakt meg på 98402535 eller Finnmarkthe1@hotmail.com

Gi bud!

PS: Perfekt for dere som nå går på Vk1 bil eller for dere som gidd og gjøre mer enn og skifte en pære ;)

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det faktum at du får en komplett delebil med trim SOM GÅR for den latterlige sum av 5000 svenske kroner, Hadde jeg hatt en bil som ikke hadde gått og ordna delebil så billig hadde jeg slått til med en gang. Tenk hvor mye mer du får for bilen din om du får den til å gå og du i tilegg har delebil. Du vil ha 5k nå, kjøp en delebill for 5k og få 15. Enekel mattematikk :P

edit ser ut som jeg var full eller.noe retta skriveleifa nå

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Her har det faktum at du får en komplett delebil med trim SOM GÅR for den latterlige sum av 5000 svenske kroner, Hadde jeg hatt en bil som ikke hadde gått og ordna delebil så billig hadde jeg slått til med en gang. Tenk hvor mye mer du får for bilen din om du får den til å gå og du i tilegg har delebil. Du vil ha 5k nå, kjøp en delebill for 5k og få 15. Enekel mattematikk :P

edit ser ut som jeg var full eller.noe retta skriveleifa nå

hmm, du har rett, men saken er att jeg har en annen bil jeg prøver og få på veien..

PS. men er ikke biler i sverige mye billigere ? mens folka ikke tjener like fett som oss?

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider