jva Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 hehe, var på ferie i trondhjem å leide meg en bil, hadde kjørt litt idiot seint på kvelden og plutselig så jeg blålysene i speilet... men sivilbilen bare la seg ut i buss filen og kjørte forbi, kjørte etter henne gjennom hele byen, holdt vel en 25km/t gjennom hele byen og hun hadde blålysene i grillen på i sikkert 25 min... :D :D :D Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Haha lol lol lol Merket hun ikke at lysene sto på... Kanskje hun sov? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 He he Jeg kjørte bak en kar fra langtvekkistan til endlangtvekkereistan og han hadde på både nærlys og spredere, selv om dette var midt på natta :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg