Gå til innhold

kommet fra sykehuset...

Ranger emnet

Mrs Aero

Anbefalte innlegg

Ja, da var "Mrs Aero" historie...

Var ute på lørdag og crusa...bra musikk på stereon...fint føre...bortsett fra en jævla isflekk...

Den traff jeg i 90 km/t og gikk rett ut...

Snurra sidelengs noen ganger, så ble bilen kasta rundt.

Jeg vet at jag har toucha taket inni bilen, men takket være en jernstolpe som traff fronten ble bilen snudd riktig vei og den landa på hjula.

Helt sjukt egentlig...jeg satt som normalt i førersete og når bilen stoppa satt jeg helt normalt med bena på gulvet ...i passasjersete...! Jeg har knust ruta på passasjerdøra foran med hodet. Jeg gikk selv ut av bilen og opp på veien, bilen stod 5-6 meter nedfor E6`n. En kompis kjørte bak meg og så det hele...! Han kjørte meg til legen, og jeg ble sendt videre direkte med ambulanse og full av morfin til nærmeste sykehus 12 mil unna.

Jeg har brukket ett ben i venstre overarm, hjernerystelse, 2 cm kutt i og blå i bakhodet, skadet nakke og rygg (hvor alvorlig vet vi ikke ennå, men ingenting er brukket der.), blåmerker på begge hofter, armer og hele overkroppen. Ikke ett eneste merke i ansiktet og på bena.

Bilen er totalvrak. Det eneste som ikke har bulker er førerdøra og bakdøra, ellers er bilen...ganske så skjeiv.

Forsterkern er knust men mine basar er heldigvis hele!!!!!

Min neste bil blir en Saab 9-3 Aero...stålgrå med svarte ruter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uffda.. Jaja, enda godt det var en saab du satt i, ellers kunne det sikkert gått mye værre..:) Er vel ikke så mange saab-folk her, btw? meg og deg + noen svensker? 9-3 er en fin bil, men hvorfor ikke en "classic" 900 turbo? evt. en nyere 9000 turbo? :)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider