Gå til innhold

kommet fra sykehuset...

Ranger emnet

Mrs Aero

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra det gikk bra med deg!

Jeg opplevde omtrent akkurat det samme for noen uker siden, men jeg var heldig nok til å sitte i en bil med 4-punkt-seler og fullt racingbur. Det var vel det som holdt meg og passasjeren vekk fra sykehus.

Du får passe på å få tatt deg noen små kjøreturer så fort som mulig (hvis du ikke allerede har gjort det)... Lett å få litt nåya for å kjøre etterpå :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mrs Aero

Ja, da var "Mrs Aero" historie...

Var ute på lørdag og crusa...bra musikk på stereon...fint føre...bortsett fra en jævla isflekk...

Den traff jeg i 90 km/t og gikk rett ut...

Snurra sidelengs noen ganger, så ble bilen kasta rundt.

Jeg vet at jag har toucha taket inni bilen, men takket være en jernstolpe som traff fronten ble bilen snudd riktig vei og den landa på hjula.

Helt sjukt egentlig...jeg satt som normalt i førersete og når bilen stoppa satt jeg helt normalt med bena på gulvet ...i passasjersete...! Jeg har knust ruta på passasjerdøra foran med hodet. Jeg gikk selv ut av bilen og opp på veien, bilen stod 5-6 meter nedfor E6`n. En kompis kjørte bak meg og så det hele...! Han kjørte meg til legen, og jeg ble sendt videre direkte med ambulanse og full av morfin til nærmeste sykehus 12 mil unna.

Jeg har brukket ett ben i venstre overarm, hjernerystelse, 2 cm kutt i og blå i bakhodet, skadet nakke og rygg (hvor alvorlig vet vi ikke ennå, men ingenting er brukket der.), blåmerker på begge hofter, armer og hele overkroppen. Ikke ett eneste merke i ansiktet og på bena.

Bilen er totalvrak. Det eneste som ikke har bulker er førerdøra og bakdøra, ellers er bilen...ganske så skjeiv.

Forsterkern er knust men mine basar er heldigvis hele!!!!!

Min neste bil blir en Saab 9-3 Aero...stålgrå med svarte ruter!

Høres ut som en skikkelig kræsj dette.

Bra du i det hele tatt overlevde, God bedring med skadene.

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, det der kunne gått ille om du hadde sittet i en gammel drittbil tror jeg. well

Hyggelig å høre du har det bra etter forholdene da :D og vær glad det ikke gikk værre.

Får vi se noen bilder av "liket" etterhvert. Vi har godt av å se litt sånt - så kanskje vi tenker oss om en ekstra gang iblandt :)

God bedring.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen regner med at jeg blir uføretrygda i løpet av ett år...

Da blir det SM i rastløshet...kjeder meg bare med tanken!

Bilen blir kondemnert, jeg går rundt og knasker smertestillende, prøver å ikke slenge den derre nakken rundt omkring og har en arm i bruk.

Men bortsett fra det savner jeg min bil!

Reiser sørover med fly denne uka, da er det rett hjem og lete ny bil. Står 3 biler hjemme som jeg skal se på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider