KinG^KaoZ Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 http://mywebpages.comcast.net/86MonteSS/musclebossanova.wmv :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narmacil Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 hehe, den er fet, hatt den en stund nå.. Rart hvordan bilforum verden over henger sammen.. Denne var på NastyZ28.com for en stund siden, men ser den kommer på andre forum man frekventerer etterhvert.. edit: forresten, så den i morges og har hatt den jæ#|a melodien på hjernen i hele dag! :D dum-dum-dum-di-dei... Siter -70 Camaro -427 cui Big Block -TH400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Hahaha, den var så bra!! Holdt på å le meg ihjel!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 LOLOLOLOL!! den var sinnsyk ass!!! noen som har noen flere tøffe på lager??? satt ved siden av en riskokertilhengerkompis når jeg så den og han BLE så snurt!! HHAHAHAHAHAAhAHAHAH!!!! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narmacil Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Har en, en ren anti-rice video. Den er 15 mb, så tar litt tid for meg å laste opp fra min 128 opp-linje :( Har en ren moro-video du kan titte på i mellomtiden.. Staplerfahrer Klaus Du skal få denne også.. LAV Spitfire.. Siter -70 Camaro -427 cui Big Block -TH400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narmacil Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Her er den.. Anti-Rice Her er motorsag for menn... ;) Siter -70 Camaro -427 cui Big Block -TH400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narmacil Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Hvis du ikke liker ris, er dette videoen.. Replikken til han med kameraet er priceless.. " i think he's scared..." Corvette vs Ris Siter -70 Camaro -427 cui Big Block -TH400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg