zero Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 lurer litt på hva det står i displayet til dere med s4.. når motoren står på tomgang for eksempel, mye viser måleren?viser den TOTALT trykk, altså turbotrykk+atmosfæretrykk? lurte fordi min viser bare eksempel 0.4 og IKKE 1.4.. skal det være slik? Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 vet ikke spesifikt for den bilen, annet enn at det er totalt trykk, men det gir da også mening at den viser 0.4 og ikke 1.4... for du har jo ikke overtrykk på tomgang.. måleren sitter etter gass-spjeldet, og da har du undertrykk... det vil du se om du setter inn en uorginal måler i bilen din... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 sjekk hva som står der da motoren ikke går. Da er det atmosfæretrykk, ved tommgang har du undertrykk Dvs: 1(atmo) -0,6(undertrykk) = 0,4 manifoild absolutt trykk Da du gasser og har feks 1,2 i turbo trykk vil dette vises som ca2,2 i kjørecompen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet November 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 okei.. jeg trodde det var noe galt med turboen jeg.. at det var lagra noen feilmelding av no slag. supert Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg