ClusterOne Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by B.T.i Kan en bruke blokka til 2l med toppen til 1,8? Det tror jeg ikke Bjørn. Jeg mener at det er 1.6 og 1.8 som har samme blokka. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by ClusterOne Det tror jeg ikke Bjørn. Jeg mener at det er 1.6 og 1.8 som har samme blokka. Ok, tenkte bare det var mulig siden en kan bruke 2,0 blokka og 1,8k-jet toppen. Men, vurderer sterkt et bytte til 2,0 8v, og registrere som 2,0Gl. Skal visst være samme bremser som på 1,8. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Hør på VACN forumet da, der er det garantert noen som vet dette med sikkerhet. Personlig skulle jeg gjerne visst om en 16v topp passer over på min 8v.. så spør om det også i samme slengen :) Geir Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by ClusterOne Hør på VACN forumet da, der er det garantert noen som vet dette med sikkerhet. Personlig skulle jeg gjerne visst om en 16v topp passer over på min 8v.. så spør om det også i samme slengen :) Geir http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=10056 ;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg