Zerox Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Noen som treneger noen deler. Vet ikke hva det er å hente på den jeg. Blått interiør. Fører stolen knakk på et hopp... Senke fjærer 88+ ratt Rustfri bakluke av gammel type m46kasse Servo Ventilerte bremser Rett panser som er helt også.. Sveiset sperre som tåler juling hvis noen har brukt for den.. Ellers ikke oe spennende der tror jeg.. Står ved Gardermoen.. Kan evt selges hel for 3000,- Er EU ok og Årsavgift betalt. Motoren sliter! Forstilling har fått syra også.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Pris på ratt, aksling og gearkasse ? Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Bud ønskes. Fått bud på 500 på kassa, men selger den ikke for det. Da beholder jeg den heller selv for senere anledninger.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Har jo egentlig ei kasse liggendes, så den trenger jeg egentlig ikke.. Og jeg har ikke peil på hva aksling og slikt koster.. :D Nesten så det frister å kjøpe hele bilen, men det tror jeg ikke lommeboka tillater på dette øyeblikket.. :D Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Hakke peil.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg