turbothomas Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Tusla forbi en Expert butikk i går, og fikk til min store forundring øye på en BMW 1 serie som gikk på Nurburgring! Kikka litt nærmere og jammen var det ikke en demodisk for GT4. Kun en bane med kun 120i og 120d. Noen som vet hvor en kan få tak i dette? Vurderer å bli kriminell, knuse montern med maskina i og stjæle disken. Men... Skal kjøre på Ringen om noen uker, så det hadde vært morro å sett banen fra dette perspektivet. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostride Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Er en liten preview av demoen her: http://forum.rscnet.org/article.php?a=68 Released around Europe a week or two back, The Gran Turismo franchise has once again produced a car manufacturer’s promotional demo of a car. Previously we’ve seen the VW Lupo demo, the Toyota Prius Demo and now it’s back to a German manufacture as the BMW 1 series is Turismofied. Did you know there’s a long history of car manufacturers issuing these freebie virtual drive game/promotional tools? Ford kicked it off in 1987 with ‘The Ford Simulator’. In 1999 Atlus released ‘Netz Racing’ in Japan for Playstation. BMW even had their own previous promo ‘BMW Cyber Race’ which was based on the EA NFS game. Of course the focus of the promo disk – given away at certain BMW dealerships in Europe – is the car. However our interest in the sport diesel family hatch is limited - it’s the available circuits that we’re excited to tour. In particular that legendary German circuit known as Nordschleife. Der står det "Of course the focus of the promo disk – given away at certain BMW dealerships in Europe (...)", så du kan jo høre med nærmeste bmw-pusher om de vet noe om mulighetene til å få tak i en. Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 BMW her i byen hadde ikke hørt om dette i det hele tatt og skulle sef undersøke saken... Dog, fikk låne spillet nå helga - MY GOD - så tøft! Tilogmed en 147hk BMW 1-serie blir grisemorro å kjøre med! Så hittils er jeg på 9.08, men jeg må klare å komme under 9 min i løpet av kvelden. Gleder meg ikke noe mindre til avreise med destinasjon Nordschleife om to uker... Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Puh! 8.51 med diesel og 8.59 med bensinen var det jeg klarte etter ca 20-25 runder. Begynner jo nesten å kunne banen vet! Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 For guds skyld, si ifra hvis noen vet om noen måte å skaffe dette spillet på, gjør ikke noe at det er piratkopi. Mamma har bestillt 120d så hadde vært stilig og prøvd. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Kan informere om at det er noen feil i GT4 versjonen av Nordschleife, hehe... Bl.a.; - banen er mer "svingete" i virkligheten - karrusellen er mer humpete i virkligheten - utpåkjøringa er på feil sted - Nivåforskjellene er vesentlig mer merkbare i virkligheten - det er vesentlig morsommere i virkligheten. med mer hehe... Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg