Zetec Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Selges for 2500kr. Subbene står i kasse. Spiller greit til en grei pris. :) http://bilteknikk.net/picofday.php?pic=63 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 er det slik at jeg kan koble enda en forsterker via monoblokken, sånn at den hart "in" og "out" porter?? på den jalla-forstekeren jeg driver høytalerne med er det ingen mluighet for "vidrekobling" til f.eks en monoblokk..Bare "in" porter Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by go40 er det slik at jeg kan koble enda en forsterker via monoblokken, sånn at den hart "in" og "out" porter?? på den jalla-forstekeren jeg driver høytalerne med er det ingen mluighet for "vidrekobling" til f.eks en monoblokk..Bare "in" porter Er usikker, skal sjekke dette, men er ikke tilbake før til mandag, sånn at du er klar over det. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 ***SOLGT*** Skulle noen ønske tilbud på bilstereo så ta kontakt pr mail.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg