Gå til innhold

Ny bruker på Camarodelen..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har allerede vært på V8 forumet og sagt hei, men siden eg er Camaro-gutt så må man introdusere seg.

Er noe info om bilen min på V8 forumet, men står lite om meg sånn ellers.

Er 26 år, opprinnelig fra Troms, men etter lærlingeperiode som sveiser på Stord, militærtjeneste på Hønefoss, en liten periode i Tromsø osv har eg bosatt meg i Bodø inntil videre.

Flytteplaner til Trondheim ligger i bakhodet, men det får heller komme etterhvert.

Jobber som sveiser/montør i et mellomstort konstruksjonsfirma, så har tilgang til en del utstyr for sveising osv..

Sliter med å finne garasje å ha bilen i/jobbe i,har hatt bilen i en felles garasje i regi av en nystartet klubb her i Bodø, men likte ikke at bilen stod som "fritt vilt" og hentet den hjem igjen.

Leter nå etter garasje..

Kjøpte -70'en i fjor som en bursdagsgave til meg selv, har brukt mye tid på nett for å finne ut om disse bilene.

Har funnet ut en god del om hvordan den så ut da den var fabrikk-ny, men da build sheet mangler er det stort sett fritt fram for en god del options.

Bl.a er det delte fangere på den, men ikke resten av RS-pakken, så kjennere vil påpeke at det er en "fake RS" øyeblikkelig :D

Highback seter i skinn fra en -71 er også installert på et tidspunkt, blir å beholde disse da eg syns de passer godt til bilen eg vil ha.

Kommer ikke på noe mer (er for tidlig på morgenen nå)

Hvis noen lurer på noe er det bare å spørre, skal prøve å svare så godt eg kan ;)

-70 Camaro

-427 cui Big Block

-TH400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 year later...