500 Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Komplett Sachs senkesett 4 stk fjærer og 4 stk dempere 40 mm til Kadett E selges 1600,- helt nytt i eske. 91331103 e.17.00 ikke sms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 er det solgt? hva er ny prisen? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500 Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Nei det er ikke solgt! Veil. utsalgspris kr 8200,- Jeg har to sett, så løp og kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 ikke at jeg har no med det, men da selger du jo det veldig billig. veit du noe om kvaliteten på disse i forhold til feks koni eller spax Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 er de justerbare? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500 Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Kvaliteten på dette settet er vel så bra som Koni, Spax har jeg aldri vært borti. Jeg har kjøpt noen sett fra ett konkursbo, så det er grunnen til at jeg kan selge dem så billig. De er ikke justerbare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg