Odd Slette Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Hei! Til alle bilstereo folk rundt om i landet. Lørdag 4 September braker det løst med BILSTEREO SHOW i Hønefoss. Det blir DB-Drag Racing konk. og EMMA konk. Mange bilstereobiler å se på. HUSK !!!! ALLE KAN DELTA.... Dette er for den vanlig mann i gaten, uansett om du har anlegg til 3000,- eller 100000,- kan alle delta. Alle er hjertlig velkommet til å vise fram bilen og anlegget eller teste anlegget sitt mot venner eller ukjente. Sjekk ut http://www.dbdragracing.no eller http://www.emmaweb.no hvis du lurer på noe. Eller kan du/dere ringe/sms eller maile meg. Håper at det kommer mange. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by Odd Slette Hei! Til alle bilstereo folk rundt om i landet. Lørdag 4 September braker det løst med BILSTEREO SHOW i Hønefoss. Det blir DB-Drag Racing konk. og EMMA konk. Mange bilstereobiler å se på. HUSK !!!! ALLE KAN DELTA.... Dette er for den vanlig mann i gaten, uansett om du har anlegg til 3000,- eller 100000,- kan alle delta. Alle er hjertlig velkommet til å vise fram bilen og anlegget eller teste anlegget sitt mot venner eller ukjente. Sjekk ut http://www.dbdragracing.no eller http://www.emmaweb.no hvis du lurer på noe. Eller kan du/dere ringe/sms eller maile meg. Håper at det kommer mange. Mvh Joda, alle kan delta, men såvidt jeg forstår har jeg som forhandler ingen mulighet til å delta i vanlige klasser? Men havner i ekspert slik jeg kan se det på emmaweb sine sider, så derfor vil man derfor ikke se meg tilstede der. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Hei! Skjønner deg godt, har samme problem selv. Har lyst til å prøve meg også, men har ikke lyst til å stille imot Fleisher, Fido eller noen av de store gale gutta som bygger om hele bilen. Men du kan alltid stikke oppom og bli med på DB-Dragen eller bare stille ut bilen. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Hva slags utstyr er det du bruker i bilen din ??? Litt nysgjerrig...... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 når starter det og når slutter det? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by Odd Slette Hei! Skjønner deg godt, har samme problem selv. Har lyst til å prøve meg også, men har ikke lyst til å stille imot Fleisher, Fido eller noen av de store gale gutta som bygger om hele bilen. Men du kan alltid stikke oppom og bli med på DB-Dragen eller bare stille ut bilen. Mvh Jeg tror ikke noen av de nevnte herrer stiller i konkurransse i Hønefoss. Fleischer konkurrerer ikke i år og Fido er vel ikke ferdig med bilen sin. Så det er ikke noe farlig å stille opp i expert klassene i år :-) Det er jo også forskjellige expert klasser og da, samt multimedia klasser. Når man selger eller jobber med bilstereo så er det jo bare rett og rimelig at man skal stille i en expert klasse, rimelig mange fordeler man har mulighet til å tilegne seg fremfor en som f.eks er i utfordrer eller amatør. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Jeg tror ikke noen av de nevnte herrer stiller i konkurransse i Hønefoss. Fleischer konkurrerer ikke i år og Fido er vel ikke ferdig med bilen sin. Så det er ikke noe farlig å stille opp i expert klassene i år :-) Det er jo også forskjellige expert klasser og da, samt multimedia klasser. Når man selger eller jobber med bilstereo så er det jo bare rett og rimelig at man skal stille i en expert klasse, rimelig mange fordeler man har mulighet til å tilegne seg fremfor en som f.eks er i utfordrer eller amatør. tja, alt hva forhandlere kan bruke kan jo private bruke også. da burde vel de som er sponsa også stille i expert klassen da, siden de heller ikke betaler mye/ingen ting for anlegget Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 du har helt rett lars! helt ufarlig å stille i expert klassen,ikke noe verre den klassen,enn noen andre klasser....møt opp!! Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Cossi Power, er det Jonny fra 12V Shopen ??? Kommer du og teamet ditt nedover ??? Siden ingen av de store guttene kommer, så kommer du da Zetec ??? Emma begynner på morgenen tror jeg og DB-Dragen begynner ca.kl. 11.00. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Sound Pressure, er dere klar med noen DB bil ??? Kommer dere med noen biler ??? UTstyret deres har jo litt å leve opp til, siden det skal være noe av det bedre og råeste................ Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by ALJ_GSi tja, alt hva forhandlere kan bruke kan jo private bruke også. da burde vel de som er sponsa også stille i expert klassen da, siden de heller ikke betaler mye/ingen ting for anlegget De som er sponset og ikke jobber med bilstereo stiller automatisk i en av proff klassene slik som jeg gjør.. Det er en grunn til at det finnes ganske mange forskjellige nivåer/klasser: Utfordrer, Amatør, Proff og Expert..... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by cossie power du har helt rett lars! helt ufarlig å stille i expert klassen,ikke noe verre den klassen,enn noen andre klasser....møt opp!! Tja, vet jo om en bil i expert lyd som det ikke er noe spesiellt galt med ;) Hmm kan det være din Jonny :D Til alle som er "redd" for proff/expert bilene så vil jeg påstå at en av de aller beste lydmessig bilene fra 2003 finalen var en bil som stillte i utfordrer klassen... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Lars, hvordan ligger det ann med bilen din ??? Har du noen hjemme side eller noe som det er mulighet til å se noen bilder av bygget ??? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Tja, kansje jeg lurer "eggeplomma" mi over fjellet en tur:cool: Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Du er velkommen, få med deg noen venner så blir vi flere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg