Odd Slette Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Hei! DB-Dragen begynner ca.kl.11.00 og det er mulighet til å melde seg på når man kommer og ca. fram til kl.13.00 eller noe. (Spørs om hvor mange biler som kommer) Hvis det er første gangen du konk, så koster det ikke noe. EMMA konk. begynner kl.9.00. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Sitat Originally posted by Odd Slette Hei! DB-Dragen begynner ca.kl.11.00 og det er mulighet til å melde seg på når man kommer og ca. fram til kl.13.00 eller noe. (Spørs om hvor mange biler som kommer) Hvis det er første gangen du konk, så koster det ikke noe. EMMA konk. begynner kl.9.00. Mvh Skal prøve å komme meg opp i tide da, om jeg har fått de nye subbene innen den tid.. Noen andre fra Krsand- Arendalsområdet som skal oppover eller? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Sitat Originally posted by Zetec Skal prøve å komme meg opp i tide da, om jeg har fått de nye subbene innen den tid.. Noen andre fra Krsand- Arendalsområdet som skal oppover eller? Undertegnede skal nok innom en tur tenker jeg. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 regner med at det ikke er noen hotell i hønefoss? slit og stå opp så jævelig tidelig for og stille opp :P værstefal sove i bilen.hehe vi får se..får jeg stilt in anlegget skikkelig (noe jeg sikkert ikke klarer alene) møter jeg opp. bare jeg ikke kommer på siste er jeg fornøyd :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Sitat Originally posted by Fashen regner med at det ikke er noen hotell i hønefoss? slit og stå opp så jævelig tidelig for og stille opp :P værstefal sove i bilen.hehe vi får se..får jeg stilt in anlegget skikkelig (noe jeg sikkert ikke klarer alene) møter jeg opp. bare jeg ikke kommer på siste er jeg fornøyd :) Hvorfor skulle det ikke være hotell på hønefoss?? mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 hehe.bare regnet med det..ved nærmere ettertanke er det vel et i sentrum. jaja.møter opp uansett jeg. snappe til meg litt kunnskap og kanskje få noen gode råd av folk som har mere erfaring i gamet. :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Sitat Originally posted by Fashen regner med at det ikke er noen hotell i hønefoss? slit og stå opp så jævelig tidelig for og stille opp :P værstefal sove i bilen.hehe vi får se..får jeg stilt in anlegget skikkelig (noe jeg sikkert ikke klarer alene) møter jeg opp. bare jeg ikke kommer på siste er jeg fornøyd :) Quality hotel Ringerike: 32171620 Grand Hotel Hønefos: 32122722 Hønefoss vandrerhjem og camping: 32122903 Klækken Hotell: 32140000 ;) Ketil Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 takker og bukker. da ere jo ikke noe og tenke på engang. ill be there :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Husker ikke i farta hva det heter men det ligger ett 50m fra konk. plassen. Ved nærmere ettertanke så tror jeg det heter Ringerike Gjestegård eller noe.. Hvis du har postadresse 2050 så er vel det Jessheim eller noe... så da har du jo ikke noe å klage på reisevei og stå opp tidlig. ;) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Kan desverre ikke komme til hønefoss:( Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Headstah Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 dette må man komme og titte på. håper det er noen fete oppsett der. må stjele noen ideer og få litt inspirasjon til jeg selv skal bygge :D Siter - 95 Mitsubishi Galant x 89 BMW 318i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Sitat Originally posted by toomuch Kan desverre ikke komme til hønefoss:( Du må ta deg en tur til rudskogen 18. Sept da Tommy.. Vil gjerne se deg og bilen din i Skien, på finalen. Ketil Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Sorry Ketil, men kan nok ikke delta på finalen, ettersom den er inkl. en fredag, og jeg har ingen feriedager igjen i år, å har heller ikke råd til å ta meg fri uten lønn en dag. Får håpe på å komme sterkere tilbake neste år. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Sitat Originally posted by toomuch Sorry Ketil, men kan nok ikke delta på finalen, ettersom den er inkl. en fredag, og jeg har ingen feriedager igjen i år, å har heller ikke råd til å ta meg fri uten lønn en dag. Får håpe på å komme sterkere tilbake neste år. Snufs:rolleyes: Ketil Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Jeg kommer med en halvferdig civic og kjartan stiller vel opp med RS2`n igjen..Ses :) Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg