Gå til innhold

Bilstereo Show

Ranger emnet

Odd Slette

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitat
Originally posted by Odd Slette

Hei!

DB-Dragen begynner ca.kl.11.00 og det er mulighet til å melde seg på når man kommer og ca. fram til kl.13.00 eller noe. (Spørs om hvor mange biler som kommer)

Hvis det er første gangen du konk, så koster det ikke noe.

EMMA konk. begynner kl.9.00.

Mvh

Skal prøve å komme meg opp i tide da, om jeg har fått de nye subbene innen den tid..

Noen andre fra Krsand- Arendalsområdet som skal oppover eller?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Zetec

Skal prøve å komme meg opp i tide da, om jeg har fått de nye subbene innen den tid..

Noen andre fra Krsand- Arendalsområdet som skal oppover eller?

Undertegnede skal nok innom en tur tenker jeg.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at det ikke er noen hotell i hønefoss? slit og stå opp så jævelig tidelig for og stille opp :P værstefal sove i bilen.hehe vi får se..får jeg stilt in anlegget skikkelig (noe jeg sikkert ikke klarer alene) møter jeg opp. bare jeg ikke kommer på siste er jeg fornøyd :)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Fashen

regner med at det ikke er noen hotell i hønefoss? slit og stå opp så jævelig tidelig for og stille opp :P værstefal sove i bilen.hehe vi får se..får jeg stilt in anlegget skikkelig (noe jeg sikkert ikke klarer alene) møter jeg opp. bare jeg ikke kommer på siste er jeg fornøyd :)

Hvorfor skulle det ikke være hotell på hønefoss??

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Fashen

Quality hotel Ringerike: 32171620

Grand Hotel Hønefos: 32122722

Hønefoss vandrerhjem og camping: 32122903

Klækken Hotell: 32140000

;) Ketil

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke i farta hva det heter men det ligger ett 50m fra konk. plassen.

Ved nærmere ettertanke så tror jeg det heter Ringerike Gjestegård eller noe..

Hvis du har postadresse 2050 så er vel det Jessheim eller noe... så da har du jo ikke noe å klage på reisevei og stå opp tidlig. ;)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by toomuch

Sorry Ketil, men kan nok ikke delta på finalen, ettersom den er inkl. en fredag, og jeg har ingen feriedager igjen i år, å har heller ikke råd til å ta meg fri uten lønn en dag. Får håpe på å komme sterkere tilbake neste år.

Snufs:rolleyes:

Ketil

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider