Gå til innhold

Bilstereo Show

Ranger emnet

Odd Slette

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Fashen

"Husk at du må bruke dB Jams test cd’er, som du får kjøpt i vår nettbutikk"

mulig og kjøpe de på stedet? hvis ikke tviler jeg sterkt på at de er framme hos meg før konk.

Jepps det skal være mulig :)

Fikk endelig tak i MDF i dag, så nå skal jeg bygge kasser, og subbene kommer i dag eller i morra, så det er jo bra vi får spillt de inn før jeg skal delta da :rolleyes:

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster ingenting å være publikum nei....

Jeg kommer som publikum litt sent utpå dagen, tar med meg prosjektbilen min men skal ikke stille den ut, hvis det er noen som er der fra 3 og utover så er det bare å ta kontakt hvis det er noen spørsmål...

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var dette overstått. spilte 134.9db..håpet på 120så fornøyd der :) uheldigvis ble jeg disket siden jeg åpnet døren før

målingen var over (strømmen gikk i bilen)

men men. prøver igjen på rudskogen :)

også på vei ut fra omerådet gikk jeg nedi en dump og sprakk fangeren. var en del som flokket seg når jeg hoppa ut av bilen og skreik noe som "FAEN HELVETTE SATAN FAEEEEN" og var litt sint :P

men alt i alt vare morro. :)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fashen

da var dette overstått. spilte 134.9db..håpet på 120så fornøyd der :) uheldigvis ble jeg disket siden jeg åpnet døren før

målingen var over (strømmen gikk i bilen)

men men. prøver igjen på rudskogen :)

også på vei ut fra omerådet gikk jeg nedi en dump og sprakk fangeren. var en del som flokket seg når jeg hoppa ut av bilen og skreik noe som "FAEN HELVETTE SATAN FAEEEEN" og var litt sint :P

men alt i alt vare morro. :)

Fikk sett det ja, kjipe greier, men da lærer man jo til neste gang, både i db-drag og på ujevne plener ;)

Kom selv ut av det hele med en andre plass.. Synes det var litt dårlig, for jeg spillte først mot en bil, så skulle jeg spille mot en til, uten å ha ladet i mellomtiden, og da falt målingen fra 137,2 til 135dB og han jeg spillte mot fikk 136 i sin måling. Så da vant han, men men, sånn er det noen ganger :)

Moro var det, selv om jeg måtte kjøre nesten 60 mil.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som styrte db dragen Tor?

Syns det var lite publikumsvennlig og for lite show rundt db dragen i forhold til det man kan gjøre ut av det! Tror ikke folk helt får med seg hva som skjer, bedre informasjon burde bli gitt.

Det er nok mange nye og nusgjerrige som har lyst til å være med men som ikke tør tror jeg.

Uansett bra av alle dere som stiller opp i både EMMA og db drag samt utstilling:)

Så vil jeg gjerne gratulere Kjartan(RS2 sponset av Perel Import) med 2plass i Expert/Proff klassen i EMMA med 360poeng!! :)

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ikke jeg som arrangerte.

Veldig enkelt og se når jeg arrangerer, fordi da bruker vi riggen.

Dette var en enkel konkurranse og faktisk så anbefaler vi ikke å bruke PA anlegg på slike konkurranser... Dette for at nye deltagere skal tørre å bli med...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tor Steinar Aamodt

Nei, det var ikke jeg som arrangerte.

Veldig enkelt og se når jeg arrangerer, fordi da bruker vi riggen.

Dette var en enkel konkurranse og faktisk så anbefaler vi ikke å bruke PA anlegg på slike konkurranser... Dette for at nye deltagere skal tørre å bli med...

Ja var det jeg tenkte..mye mer publikumsvennlig med riggen.

enig det du sier med ikke å bruke så mye PA for å la nye tørre å bli med, men speaker er nødt til å informere litt bedre og gjerne skape litt mer show:) enig?

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har nok ett litt "delt" syn på dette....

Her er hva jeg synes:

For publikum er det helt klart bedre med PA, musikk og speaker. Da blir det mer show ut av det, og mer interessant og se på.

Men for NYE deltagere er det ikke smart og bruke PA, da dette skremmer de. De vil ikke ha så mye oppmerksomhet, og de kan bli skremt. Dette gjør at de ikke blir med.....

Så det er ett valg man må ta som arrangør....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider