Zetec Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Det virka som det var veldig mange der som deltok for første gang, og da synes jeg det kunne være greit at de som arrangerer på en eller annen måte informerer om hvordan dette skal foregå.. Var 2-3 biler som jeg så som begynte å spille fra spor 20 og oppover, og det er jo klart at tiden er jo ute lenge før de kommer opp på frekvensene som lager trøkk, hehe.. Var også veldig mange som satt inni bilene når de hadde anlegg som spillte over 140 dB, dette er jo litt dumt for da settes de jo ned til 140dB.. Vet jo ikke om de gjorde dette fordi de ikke hadde fjernkontroll eller noe, men kan jo også være fordi de ikke var klar over det.. Men det er sant som Perel sier, det var litt lite publikumsvennlig av den grunn at det var lite informasjon, og svært vanskelig å se hvor høyt folk spillte.. De ropte jo opp folkene via PA-anlegget, men om man sto litt langt til den ene siden og ikke nødvendigvis fulgte med så hørte man ingenting fra PA'en.. Og jeg synes at man burde sette opp en grense rundt måleområdet hvor folk ikke kan stå innenfor, for det var veldig vanskelig å kjøre inn og rygge ut bilene fordi det var folk overalt, i Kristiansand var dette noe lettere fordi folk holdt avstand, men der var igjen parkeringen litt dårlig.. Men alt i alt, så løser det meste seg til slutt :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Lurte også på hvem som står for å redigere http://www.dbdragracing.no ? Med tanke på at det tar litt tid å få opp resultatene etter en konkurranse, og at Månedens profil har vært den samme i 1 år eller noe sånnt snart ;) Og lurte i samme slengen på om man blir listet i statsen på termpro.com etter en db-konk eller om man må være medlem for at dette skal bli gjort? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Hei, Det er Wayne Harris som legger ut alle resultatene, dette kan til tider gå veldig fort og til tider så går det veldig sakte.... Det er desverre ikke noe jeg får gjort noe med, men ja, jeg blir også ganske irritert når det tar tid. Grunnen til at vi bruker de amerikanske sidene for resultat er veldig enkelt, dette er enkelt og alle deltagerne får en stats side, slik at poeng osv telles automatisk. Jeg oppdaterer som regel alt på http://www.dbdragracing.no selv, men ikke månedens profil, det er det han som har designet sidene som gjør. Vi har vel begge to "glemt" og oppdatere dette. Jeg har sendt inn en ny månedens profil for lenge siden til han. Men han har ikke lagt den ut... Skal mase litt på han jeg..... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg