Fashen Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 totalprisen min er nok godt over 25.000 :P men! har kjøpt anlegget via leverandører til meg selv.(nei jobber ikke for bilstereo forhandler) ikke fått mye rabatt men noen få %. det vil vel ikke si at jeg automatisk må stille i ekspert? for da ere ikke noe vits :( Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krs Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Fant ingen god forklaring på hvor dette skulle være, så kan noen gi meg litt mer nøyaktige forklaringer på hvor? Jeg har lurt litt på å kanskje stille for første gang selv, selvom jeg ikke på langt nær er ferdig, men går vel an å stille for å få en liten pekepinn på hva man bør gjøre videre som amatør i dette "gamet".. Siter Ford Mondeo Ghia MK3 Grand Voyager 3.3 LE x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by Fashen totalprisen min er nok godt over 25.000 :P men! har kjøpt anlegget via leverandører til meg selv.(nei jobber ikke for bilstereo forhandler) ikke fått mye rabatt men noen få %. det vil vel ikke si at jeg automatisk må stille i ekspert? for da ere ikke noe vits :( Tror det er maks 15% rabatt man kan få, vet ikke om dette er EMMA regler, eller om jeg har lest det en annen plass. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Hei! Krs, Bilstereo showet er på Hønefoss, ESSO stasjonen ved innfartenveien til sentrum fra Oslo. Du har ca 2timers kjøring fra Sarpsborg. Det er bare å komme og få testet anlegget. Hvis du skal konk. i EMMA, tror jeg du må møte opp tidlig pga. de har sitt eget tidsskjema som de følger. Sjekk dette på http://www.emmaweb.no. Ta med alle du kjenner som har int. for bilstereo. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Veldig enkel og grei veiforklaring for alle som kommer sørfra. Kjør E16 fra Sandvika og retning Hønefoss. Ta av ved første avkjøring til Hønefoss (Ca 35 min fra Sandvika) så ligger det en ESSO stasjon akkurat i avkjøringen. Der er konkurranssen. De som kommer nordfra kan kjøre E16 rundt Hønefoss og ta av til Hønefoss i den siste avkjøringen. (På toppen av den enste bakken med 2 felt oppover) Da ser man ESSO stasjonen på toppen av bakken på venstre side. De som kommer fra Jevnaker siden følger veien gjennom Hønefoss og da ser man Esso stasjonen rett før man kommer ut på E16. Det er bare å stille opp selv om ikke anlegget er 100% ferdig !! Man blir ikke "slaktet" for det. (Man blir heller aldri 100% ferdig med en bilstereobil...) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa (Man blir heller aldri 100% ferdig med en bilstereobil...) Uff ja...:rolleyes: Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krs Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Da skal jeg nok se om ikke jeg får tatt meg en tur og kanskje få noen hint om hvordan jeg ligger an :) Siter Ford Mondeo Ghia MK3 Grand Voyager 3.3 LE x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by Fashen totalprisen min er nok godt over 25.000 :P men! har kjøpt anlegget via leverandører til meg selv.(nei jobber ikke for bilstereo forhandler) ikke fått mye rabatt men noen få %. det vil vel ikke si at jeg automatisk må stille i ekspert? for da ere ikke noe vits :( For å ta stilling i hvert enkelt tilfelle, må vi få se kviteringene på stereoen. Ta deg en tur, så blir det nok orden, skal du se.. Ketil Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krs Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Må jeg ha kvittering på det jeg har for å kunne konkurere? Kan bli noe vanskelig da jeg ikke har så mye som èn eneste kvittering :rolleyes: Men om man tar utgangspunkt i veil.pris så burde vel det kanskje holde? Veil.pris på det meste jeg har skal jeg klare å skaffe.. Siter Ford Mondeo Ghia MK3 Grand Voyager 3.3 LE x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Det meste ordner seg på en eller annen måte. Det er helt opp til Ketil å bestemme siden han er sjefen i EMMA. Kjøpte ikke du noe stasj av meg eller husker jeg helt feil nå.. i så fall har jeg kvitteringen på det ;) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krs Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Stemmer bra det.. Kjøpte noen Focal utopia mellomtoner av deg.. Løftet lyden veldig! Kvittering hadde jo vært kjekt det da :) Siter Ford Mondeo Ghia MK3 Grand Voyager 3.3 LE x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 hmmm har ikke kvitteringer på noe faktisk :| har rotet bort hele permen med ting jeg har kostet på bilen :( må kvittering vises for og få delta? Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Det meste ordner seg på en eller annen måte. Det er helt opp til Ketil å bestemme siden han er sjefen i EMMA. Kjøpte ikke du noe stasj av meg eller husker jeg helt feil nå.. i så fall har jeg kvitteringen på det ;) skulle hatt en snart jeg å hvis jeg skal prøve meg oppå der ;) hvor mye koster det og være med? hvor lenge har man anledning til og melde seg på dbdrag den dagen? Siter Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
POLKMOMO Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 et par biler fra stange og noen folk........... kjæm en tell hønefoss så vil en trivs, så fremt man har interesse for stereo, da........ vi hørs!!!!! Siter DON'T SCREW AROUND WITH YOUR SOUND POLKMOMO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Det er godt å høre Tore.. Skal gjøre alt jeg kan for å slippe unna jobben så jeg kan ta meg en tur... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg