HEHO Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Er stolskinnene like på Caddy 97 og golf / passat / polo? skal sette inn recaro stol og trenger et donor sete, hvis ikke noen skulle ha et recaro understell til caddy da? Hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Caddy er likt med Golf I og Golf II ihvertfall, og selvsagt tilsvarende Jetta Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 er du sikker kid-a? jeg trodde også det samme helt til jeg ringte for å høre om noen corrado stoler, han solgte dem fordi understella ikke passa og mente han måtte bruke passat understell. har altså ikke noe førstehånds info, derfor jeg spør :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Corrado-understell er vesentlig lavere enn Golf, men passer på skinnene ;) Står en Jetta I med Corrado-stoler rett utafor stuevinduet :) Passat vet jeg ikke. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 ja, jeg veit at skinnene er like på corrado og golf/jetta1,2.. men sånn jeg forsto det på han var det bredere skinner i caddyn. er jo litt rart om de fortsatt har samme skinnene i 97? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 doh Sorry, jeg skumleste og trudde du prata om '87 Glem alt jeg har skrevet lenger opp i tråden ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg