Gå til innhold

Post dine beste LFS Replays!

Ranger emnet


MeSs

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ehrnst

http://follocruisers.com/lfs/

 

der er det drift oppsettet jeg har hvertfall, men hadde vært fint om "rakanishu" kunne lagt ut sitt setup og;)

 

Ah, så ikke posten før nå. Skulle gjerne ha delt en driftesetup, men jeg har egentlig ikke noen fast jeg bruker. Setter opp bilen forskjellig fra gang til gang. Hvis jeg skulle få til en jeg liker en dag, så skal jeg legge ut den.

 

Jeg har faktisk brukt den "perfect"-setupen litt selv.

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hva med å lage en norsk LFS server som vi kan kjøre mot hverandre på? Er lei av de utenlandske som jeg blir utelokka av bare for å kjøre fortere enn noen av de andre inn i svingene på. Hadde vært tøft om noen som klarer det kunne laga til en som vi kunne kjørt mot hverandre med bare GTI og GT bilen f.eks.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortelle deg hvorfor du blir utestengt fra de andre serverene:

Fortere inn: ja

Innerspor inn: ja

Klarer du å holde sporet ditt gjennom svingen: nei

Dytter du de bilene du da har kjørt forbi som holder sin yttersving, med din sene Innbremsing av banen: ja

 

Restarter du løpet når bilene på banen har 1 sving igjen før målpassering (fordi du ikke kan henge på): ja

 

en ting skal du ha: relativt bra drifting, da selv om den baserer seg på "Barge"

 

Hvis den stilen du viste i kveld er "gjengs" skjønner jeg at du blir kick'a/ban'a

 

og btw: skal du drifte bør du ha noe med "drifting" i servernavnet...

(Akkurat som på Rudskogen, Drifting og Racing don't mix...)

 

 

LFSNick: Shrek

 

(litt irritert nå: ja ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at det ikke er lov å kjøre fortere enn de andre inn i svingene?

Hvor står det at innersving er forbudt?

Det var flere enn bare meg som skumper borti folk.

Jeg drifter ikke, jeg bare kjører bredt. Det er ikke forbudt.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har sagt det er forbudt å drifte (eller kjøre bredt)problemet er at det går sakte på "uvante steder" for de bak deg som bremser "normalt" så da blir det fort kontakt. samt at det er vanskelig å kjøre rundt en "moving roadblock" på tvers.

 

Innersving er heller ikke forbudt, men det regnes som vanlig høflighet å la han i yttersporet ha plass ut av svingen også.

 

Skumper joa, det er flere, men når du bremser sent og kjører bredt og så skumper ser det ut som du ikke har nødvendig kontroll.

 

Som sum, så synes jeg og veeldig mange med meg at brei kjøring og racing ikke kan blandes så godt.

 

men noen hint: du tar ett veldig smalt (innerspor) inn mot de fleste svingene, dette kombinert med sen/hard bremsing gjør at du så og si ikke har fart ut av svingen. (samt er dårlig spor ut)

F.eks: god fart ut av chikanen er rundt 110-115 kmt (akkurat på utgangen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, slippe fram skal man ikke nei, men vet ikke om du la merke til det, var ikke noe problem å smette forbi på innsiden ved utgangen av svingen.

 

Det er ikke der problemet ligger, problemet er når du kommer på innsiden, i for stor fart og dytter bilen som holder sitt ytterspor av banen.

Hadde du gitt plass til de bilene som allerede er i svingen, hadde det ikke vært noe problem, da kunne du ha kjørt så bredt du ville for å hindre bilene bak i å kjøre forbi, men da må du regne med at noen gir deg en ekstra dytt så du snurrer.. (igjen: vansklig å ungå å treffe en bil som kommer på tvers inn foran deg)..

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åfftåpik:

for å ta i mot setup, trykk først på "N" til du har "connection" lista, trykk deretter på den grønne "S" en ved siden av han som har sendt deg setup. Skriv inn ett navn på setup'et, gå til pit, og velg det i lista over tilgjengelige setup..

 

Du MÅ være "på banen" (dvs ha en bil "aktiv") for å ta imot setup

 

Hvis du laster ned fra RSC (offesielle forumet for LFS) så lagrer du .set filen i \data\settings katalogen

 

/åfftåpik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår