Gå til innhold

Soundoff @ Trondheim

Ranger emnet

BareET

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer da.. ble skikkelig vellykket synes nå jeg:) Masse folk å biler med godt humør å flaks med været. Synes det ble en hel del bedre med Morten fra radio1 som komentator o.l og jeg da:) Koste meg skikkelig jeg iallefall. Kommer med en del bilder innen en time muligens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [Pastor]

No veit æ ikke koss dokker bli å del inn klassan, men vill det evt bli en multimedia klasse får oss som har bygd får film

Beklager..men jeg rakk ikke å se denne posten før avspark :)

Vi hadde nok dessverre ingen egen klasse for multimedia i år...vi får se til neste år :)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Gratulerer da.. ble skikkelig vellykket synes nå jeg:) Masse folk å biler med godt humør å flaks med været.

Takker og bukker :D Vi må nok konkludere med at arrangementet overgikk våre forventninger også i år :D

Synes det ble en hel del bedre med Morten fra radio1 som komentator o.l og jeg da:) Koste meg skikkelig jeg iallefall. Kommer med en del bilder innen en time muligens:)

Kjempe fornøyde med Morten som speaker vi også...så det er nok ikke helt umulig at han vil få oppdraget til neste år også :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lpher... til neste år.. hadde det ikke vært mye tøffere med 1. 2. og 3. plass pokaler? Det synes iallefall jeg hadde vært knall. :) Har satt mere pris på det en ett merkelig frontsett:P;) Regner med jeg skal være med neste år iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lpher... til neste år.. hadde det ikke vært mye tøffere med 1. 2. og 3. plass pokaler? Det synes iallefall jeg hadde vært knall. :) Har satt mere pris på det en ett merkelig frontsett:P;) Regner med jeg skal være med neste år iallefall:)

Vi vil nok revidere programmet innen neste år ja :) Slik at vi unngår at det blir kjedelig...og 'akkurat som ifjor' :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nlight

Var jo konge premier.. Boss spillern til 990,- rocker den! samme med JBL røret :)

LMAO :D I see your point :D Men det var jo endel bra preimer også da :D

Var jo blant annet ett par slike:

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=749

(som ser MYE bedre ut..uten innomnteringsramma på :D)

...denne er jo heller ikke så værst da :D

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=924

Gunnen til de varierte premiene skyldes nok i all hovedsak at vi er prisgitt leverandørene..og hva de ønsker å stille opp med :)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider