erling Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by Jonte hvor er det bagasjerommet du har da? annet enn det som er forran med reservehjulet? Motoren er tverrstilt, og tar opp liten plass, b.rommet er bakenfor motoren. Har man ting som får plass oppi bæreposer får man ganske mye med seg. Eller man kan stappe en svær IC der istedet:D:D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Hvis det blir mr-2 på meg til motoren min skal jeg prøve å sette cooleren oppe bak taket som på Ford 200. Tror det skulle funke. Kansje ikke så veldig fint men jeg får beholde bagasje plassen:). Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre med motoren. Skal jeg ha den i en MR-2, en GT-4, eller skal jeg selge den å bygge opp en gamletypen MR-2 (som har bedre vektfordeling og skal være råere å kjøre) med turbo. Hmmm. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 *glise* Ble bra da! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by Åge Hvis det blir mr-2 på meg til motoren min skal jeg prøve å sette cooleren oppe bak taket som på Ford 200. Tror det skulle funke. Kansje ikke så veldig fint men jeg får beholde bagasje plassen:). Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre med motoren. Skal jeg ha den i en MR-2, en GT-4, eller skal jeg selge den å bygge opp en gamletypen MR-2 (som har bedre vektfordeling og skal være råere å kjøre) med turbo. Hmmm. Hmmm.. Denne løsningen her ser jo litt spennende ut: http://www.mr2beast.com/RAWIC.htm Gjerne litt vêl avansert, men skal bli artig å se om han får det til å funke. :) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Tror nok det vil funke men det er DYRT og så tar det for mye plass i bagasje rommet. Det skal gjøres bra, enkelt og det skal kjøres hardt. Noen som vet om en MR-2 type 2 regga i norge før 96? Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Åge Hvis det blir mr-2 på meg til motoren min skal jeg prøve å sette cooleren oppe bak taket som på Ford 200. Tror det skulle funke. Kansje ikke så veldig fint men jeg får beholde bagasje plassen:). Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre med motoren. Skal jeg ha den i en MR-2, en GT-4, eller skal jeg selge den å bygge opp en gamletypen MR-2 (som har bedre vektfordeling og skal være råere å kjøre) med turbo. Hmmm. du skal tenke på dette en god stund til, også når du har tenkt på dette skikkelig lenge, så skal du bestemme deg for å selge den til meg :) men da må du tenke en liten stund til altså... for først må jeg bli ferdig med dette examens styret, så jeg får en jobb som bringer litt mer penger i kassa så jeg får tak i denne forbanna bilen.. :D :D ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Åge Hvis det blir mr-2 på meg til motoren min skal jeg prøve å sette cooleren oppe bak taket som på Ford 200. Tror det skulle funke. Kansje ikke så veldig fint men jeg får beholde bagasje plassen:). Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre med motoren. Skal jeg ha den i en MR-2, en GT-4, eller skal jeg selge den å bygge opp en gamletypen MR-2 (som har bedre vektfordeling og skal være råere å kjøre) med turbo. Hmmm. Du har ikke bilde av en Ford 200??? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Er det Ford RS200 det er snakk om? den 2seter`n fra 80tallet? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Det var rs200 jeg tenkte på ja. Sånn som Martin Schanke hadde. Men jeg vil ikke ha de "ørene" på innsuget. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Silverboy du skal tenke på dette en god stund til, også når du har tenkt på dette skikkelig lenge, så skal du bestemme deg for å selge den til meg :) men da må du tenke en liten stund til altså... for først må jeg bli ferdig med dette examens styret, så jeg får en jobb som bringer litt mer penger i kassa så jeg får tak i denne forbanna bilen.. :D :D ;) Du får bare si ifra når du er klar for å kjøpe så får vi se hvor langt jeg har kommet med mine planer. Er litt dårlig med cash flow hos meg også for tiden men håper det endrer seg rett etter jul så får vi se hva som skjer.:) Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 da er jeg med :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Fåååård RS200: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Og med ører. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 når vi først er inne på ører husker godt den sorte Toyota MR2 som var på Våler (Den så dro av) så ut som Mike Mus:D :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR2turbo Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by RS2 når vi først er inne på ører husker godt den sorte Toyota MR2 som var på Våler (Den så dro av) så ut som Mike Mus:D :D Heeeey!! Ikke mobb MR2'en min da.. asshole Den er jo i hvertfall ikke en varebil på anabole :D Siter Markus MR2turbo "Kamelonen" bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg