erling Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by MR2turbo Heeeey!! Ikke mobb MR2'en min da.. asshole Den er jo i hvertfall ikke en varebil på anabole :D Må jo være den svarte med Erebuni-stylinga det, den har jo litt store scoops. De som du har er jo knapt synlige.. Hørt no fra han forresten? Han skulle jo bygge om til turbo. :) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR2turbo Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Ja det må det vel være, ja.. :) Jeg har akkurat laget en FCD til han så jeg skulle vært innom, men jeg prater med han innimellom.. Han holder på å montere smidde stempler nå, jeg tror at det blir tøft når den blir ferdig! Skulle tro at han får den i bilen til våren.. Siter Markus MR2turbo "Kamelonen" bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Originally posted by Åge Hvis det blir mr-2 på meg til motoren min skal jeg prøve å sette cooleren oppe bak taket som på Ford 200. Tror det skulle funke. Kansje ikke så veldig fint men jeg får beholde bagasje plassen:). Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre med motoren. Skal jeg ha den i en MR-2, en GT-4, eller skal jeg selge den å bygge opp en gamletypen MR-2 (som har bedre vektfordeling og skal være råere å kjøre) med turbo. Hmmm. en sånn løsning har jeg sett på mr2, med scoop oppe på taket og ned over IC'n...det var bra gjennomført å så veldig bra ut. eller så får man jo tak i ''kjøleskap intercooler'n''....en hel del dyrere...men litt mere hendig. står om den på samme sia som bildene over er tatt fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Den AC cooleren blir nok noe dyr. Skal ha litt penger til resten av bilen også:). Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by Åge Noen som vet om en MR-2 type 2 regga i norge før 96? Åge: jeg vet om en som skal selge en MR2 mkii 91 mod. nabo'n min skal selge sin. han skal ha 110' for den tror jeg Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Det er bil til deg det dalan, så slipper du å låne micra'n til morra di :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by dalan Åge: jeg vet om en som skal selge en MR2 mkii 91 mod. nabo'n min skal selge sin. han skal ha 110' for den tror jeg Skal ikke begyne med noe riktig enda men er denne tatt inn til norge før `96? Er billigere å kjøpe ny kasse til GTI en å betale ekstra HK avgift på en turbo. Bremser og understell må jo byttes uansett:D. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Åge: jeg vet ikke om den er tatt inn til norge før '96, kan spørre han. ja, det er nok lurt å bytte det uansett ;) den er mørk-blå, stilig farge spør du meg ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by Flasher Det er bil til deg det dalan, så slipper du å låne micra'n til morra di :D hehe, stemmer, skal kjøpe meg en sånn etterhvert. går ikke å kjøpe den nå, er ikke akkurat billig å bo på hybel.. :rolleyes: ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg