Gå til innhold

Photoshop for win98

Ranger emnet

Klokka

Anbefalte innlegg

Har windows 98, og finner ikke no photoshop som funker på dataen. Har prøvd google, kazaa, download.com og masse mer. Siste utvei er forumet :p

Noen som veit hvor jeg kan finne det, eller er veldig snille og vil sende det til meg? Sikler etter å begynne å fikse og kaste bort tiden min på photoshop.

MSN: stianklokkerAThotmail.com

@ er byttet ut med AT for å unngå autospam

Sorry hvis jeg kunne finni svar på det her fra før av, men blei litt vanskelig å søke etter på forumet...

På forhånd, takk :D

Hilsen Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Klokka

Ja, lasta ned den, og lasta ned cd-key generator her og der. Men nei, det er umulig :/

Hmm, jeg har en trial-versjon som ikke går ut ;)

-Forskjellen er at jeg brukte en crack som hindrer at prog. stopper etter 30 dager, og ikke en serial, som jeg forstod at du brukte... . serials kan bli "bannet" hvis det er en smarting som registrer seg hos adobe med den..

(søk etter f.eks "photoshop 7.0 crack" i google, så finner du det helt sikkert!)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, kjipt!

Da er greia klar, du må ha et operativsystem basert

på NT, eller finne en gamlere versjon av PS.

Har du bedre pc enn de systemkravene som er listet opp da?

Du kan jo forsøke å søke etter en eldre versjoner da, men der kan ikke jeg hjelpe deg, ser for meg at det kan være litt vanskelig å finne, hvis du ikke kjenner noen som har originalCD med PS som støtter Win98 da (PS5 eller noe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Klokka

Takk for mange svar, men er ikke lett å finne!

En annen løsning er jo å oppgradere til win2000 eller xp. Noen som kan hjelpe på det eller?

Hva mener du med å hjelpe i dette tilfelle da? Hjelpe, som å gi deg cd, eller fortelle deg hva du skal gjøre !?

(tror det er best å legge inn Win2k.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med å hjelpe i dette tilfelle da? Hjelpe, som å gi deg cd, eller fortelle deg hva du skal gjøre !?

Som i å si hva jeg skal gjøre. Om jeg får lasta det ned. Veit i hvertfall at det går ann med xp.

Noen steder jeg kan finne ps5/5.5, eller blir jeg nødt til å laste ned 10 versjoner på kazaa før jeg finner den riktige? :p

Hilsen Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider