kennethjenssen Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 er det noen som kan hjelpe?? Har et problem,har en v8 med 300hk,men vet ikke om jeg orker alt styre med biltilsyn og masse masse timer med jobbing. og ikke minst kostnadene. Så er det noen der ute som har trimmet en b230a før? som kan gi noen tips,hva jeg kan gjøre for å få litt mere hester i motoren uten at jeg må ta ut motoren av bilen? Blir veldig glad for hjelp!! kenneth jenssen Siter kennethjenssen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 For å si det sånn, det er uansvarlig å koste på den motoren noe. Uansett er det samme som kan gjøres med denne, som de fleste andre motorer. -Porting/bytting av topp -Grenrør + effektanlegg -Doble webere e.l -Øke volum/slaglengde -Bytte kam -Øke kompresjon -Ettermontere turbo osv osv Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Skal vel gå an å montere et kit på denne som man gjør med B21A.... Da får du ikke så utrolig mange flere hester, men det øker dreimomentet en del.... Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 er jo ikke tvil hva du egentlig burde gjør. som du sikkert skjønner selv også. dytt v8'ern nedi du... men b230a er jo ikke noe serlig å bygge videre på uten å måtte koste på evig-store summer!! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg