Gå til innhold

I går kom 50kg med helgearbeid!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Den oppgraderingen der vil jeg si var obligatorisk! Er sikker på at Pug 205 på 900 kg/45 hk har samme dimensjon på forbremsene ;)

'06 Subaru Outback 3.0R

'92 Suzuki Bandit GSF 400
x '98 Fireblade '91 Bandit 400 '04 VFR800  '87 FZR100 '84 RG 250 Gamma '10 Mondeo 2.0 TDCi, '01 Leon 1.6 '98 Impreza GT '01 Elise S2 '98 Boxster 2.5 '91 MR2 MKII '91 Civic '84 Prelude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BOWTIE,

Helt klart. Hadde jeg hatt mulighet til å gjøre jobben selv hadde det blitt litt billigere. Nå har jeg ikke det da. Kunne selvfølgelig også ha bestilt noen av delene selv, men hadde da fått frakt i flere omganger, og da hadde nok ikke vært noen fortjeneste i det heletatt.

Videre er det jo "litt" mer enn skiver og kalippere som skal til da ;)

Med alle delene jeg har fått inludert nye lagre etc for hubene - samt frakten fra GMPartsDirect, kommer dette på ca. $600. Legger man da til brakettene som koster $125 og Earl slangene som koster $55 så er man oppe i $780.

Så jeg kunne spart $225 hadde jeg hatt mulighet til å modifisere mine egene spindler og skiver. Men jeg valgte å kjøpe disse ferdig modifisert, pulverlakkert og montert - samt at jeg ikke sendte inn de gamle som core. For meg var avgjørelsen enkel... ;)

hmhaga,

Hehehe...sant nok. Men nå ser de og ekstremt små ut i forhold :D Så på de originale i forhold til noen på en 87 Corolla her om dagen, og de er faktisk en del større.

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser knall gromt ut.

Joa GMpartsdirect er billige men selger ikke til andre en US statsborgere prøvde og få kjøpt men fikk nei.

Så da er det greit med kompisser i USA sende han penger og han bestilte og sende delene videre til meg.

Men eller er GMparetsdirect knall og ha med og gjøre har kjøpt masse til LS1 prosjektet der.

Synes prisen du fikk var grei jeg ikke no upris det.

HerkerHans mulig du kan få kjøpe C5 Caliperne mine har no skumleplaner på G...

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider