Camryfellow Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Hmm har et knallskudd liggende og jeg.. hva kan den brukes til... valget mellom nytt[rsaften og fartskamera... den var en harding du... hehe Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Hmm har et knallskudd liggende og jeg.. hva kan den brukes til... valget mellom nytt[rsaften og fartskamera... den var en harding du... hehe Hvor autofil er du? :P Knallskudd var ikke en dum ide. Tror jeg har en sånn sak. Om ikke det funker så kan man altids bruke fattern sin bil. Sette den i Lav gear og 4x4 med 750NM til rådighet så klarer vel den det. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Kameraten til fattern oer ogs[ ganske autofil... kanskje han kan stille opp med firmabilen... ram med viper motor.. Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg