NoFear Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Kjørte visst forbi her i går også... Fikk ikke sett den, men KingCamel var observatør. Ingen som har bilder av den? Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Kjørte forbi her i går ja.. Eller var det fredagen NoFear? And guess what.. Hvem var det som IKKE hadde med seg kamera da? Åjoda.. Det var mej.. For jej hadde akkurat tatt med kameraet inn for å legge inn noen bilder på datan.. Åsså tok jeg det seff ikke med ut igjen.. Tror jeg skal kjøpe meg et kamera til.. Som skal lenkes fast i bilen.. mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by KingCamel Kjørte forbi her i går ja.. Eller var det fredagen NoFear? And guess what.. Hvem var det som IKKE hadde med seg kamera da? Åjoda.. Det var mej.. For jej hadde akkurat tatt med kameraet inn for å legge inn noen bilder på datan.. Åsså tok jeg det seff ikke med ut igjen.. Tror jeg skal kjøpe meg et kamera til.. Som skal lenkes fast i bilen.. mvh var vel på lørdag ja.... hehe, ja, det er greit å ha med hele tiden...Såg en feit M3 idag, tenkte jeg måtte knipse da, men da hadde jeg selvsagt glemt kameraet hjem jeg også.... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Nå ble jeg spent... skulle likt og sett denne caravella... Har skikkelig sans for caraveller.. skal bygge opp en i løpet av vinteren håper jeg... spørs jo litt med penger da... Skal helt klart ha en FEET T4... Planene er klare :D Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by Hillmeister er vell arbeidsbilen hans dette, han hadde en tahoe med 24" kromma hjul før :dude: kan skaffe bilder, han bor rett oppi gata her... Blir det noe bilder tro? Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 må bare få surra meg til å få gjort det.... Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by vwgutt Nå ble jeg spent... skulle likt og sett denne caravella... Har skikkelig sans for caraveller.. skal bygge opp en i løpet av vinteren håper jeg... spørs jo litt med penger da... Skal helt klart ha en FEET T4... Planene er klare :D trenger du utstyr så skaffer jeg det meste og litt til eller hjelp så send meg en mail martin@vwbus.no http://www.vwbus.no se også http://www.caravelle.dk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by http://www.vwbus.no trenger du utstyr så skaffer jeg det meste og litt til eller hjelp så send meg en mail martin@vwbus.no http://www.vwbus.no se også http://www.caravelle.dk har jo sendt deg en forsepørsel på frontdeler da..:D har fanger og grill.. Men jeg kommer nok til og kontakte deg mer når jeg setter igang for fullt.. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 caravell er garantert den feteste kjerra som fins i sitt segment.. *skal ha caravell når jeg blir rik og berømt* :D skulle tatt seg ut... hele gjengen kommer i limo, fejjaji, lambo osv. bortsett fra en som kommer i en blodsenka T4 med soting og full pakke :D :eek: Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Oktober 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by Hillmeister må bare få surra meg til å få gjort det.... Har du fått surra deg til det nå da? :) Btw.. Så enda en feit caramell her en dag.. Var en svart t4 med 19" felger, sota ruter og store kromma Rockford klistremerker på sida. Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 *bump* Prøve å blåse litt liv i Hillmeister'n... Får du tatt noen bilder? :) mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 kjørte en gul Carvelle med 24stk 12" baki her i byn.. han ble jagd utav byn av purken pga høy musikk :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 hadde helt glemmt detta, skal få slengt noen ut... Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by Hillmeister hadde helt glemmt detta, skal få slengt noen ut... *Sparke Hillmeister i rompa* Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Har bilder jeg, men jeg vet jo ikke hvordan jeg får lagt dem ut?! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg