Gå til innhold

Ny MKV info!!!

Ranger emnet

lermax

Anbefalte innlegg

Jeg har aldrig hørt at Supra skulle være lagt død?:rolleyes:

Nå er det vist flere av toppene i Toyota USA, som har sagt at det vil komme en Supra:)

Og Volta vil trolig også komme, men da bare i Europe og Japan?!:rolleyes:

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis da Toyota driver å teaser som de gjorde sist så kan jeg netsne 100% garantere at

b) Quote from tight-lipped TRD rep: "I am not Toyota. But if I was Toyota, I would want a base model MKV and a GT-type model MKV, if you catch my drift."

det betyr 4,5liter V8 og 4,5liter V8 med hybrid (samme som Lexus LS som sin GT modell)

grunnen til jeg misstenker V8 er pga ... de gammle ryktene om at supra skulla ha v8 :P

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

en ny supra har vert ryktet hvert år siden de drepte mkIV

jeg var selv ganske hypp for et årsiden. men ble skuffet der ja ..

men andre ting vi kan glede oss til i Tokyo er en Ny Aristo (stor sansynlighet ettersom de skal totalt dele Lexus og Toyota)

det er da stor sansynlighet for at den vil komme med en Twinturbo utgave.. er nesten tradisjon for aristo det vetu :P

[*] 2003 Lexus IS200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke glem V12 Lexusen ... (Maybach/ Rolls konkurent)

nå r jo den og GT modellene bekreftet da :P så trenger ikke rykter :P

en ting jeg ikke skjønner er at folk sier fortsatt at Volta komnmer rett før jul ..

hvorfor så tidlig?

det betyr at de MÅ lansere den som produksjons bil i paris!

hvis ikke den blir en JDM bil da .. for da lanserer de den dagen før den kommer i butikkene :P

når det gjelder den bilen i california så må du huske på at Lexus kommer med enda en Coupe snart

(sies det)

[*] 2003 Lexus IS200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...