Gå til innhold

rare lyder i forstillingen..

Ranger emnet

Gt-xxx

Anbefalte innlegg

Er d kanskje noen som kan komme med tips om hva som er feil her.. :( jeg får en stygg dunke lyd og vibrering på høyre side fremme når jeg bremser hardt eller ligger i venstre sving, har sjekket alle foringer, å dem er ikke u/s, drivknuten er det heller ikke, å ikke abs`n.. så hva kan dette være? noen som har opplevd det samme kanskje? har en mistanke om at det kanskje kan være opphenget i demper tårnet eller noe sånt..

alle svar er gode svar..eller no sånt! :D :

- 1995Audi RS2

x1991 Mazda 323 Gt-x igjen...

x1996 Nissan Primera SRI

x1990 Mazda 323 Gt-x

x1989 VW golf gti 8v

x1989 Toyota corolla gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. menne tror det ville blitt en litt annen lyd av hjul lageret, pluss at det føles som skikkelige slag når ristinga starter.. tror det må være noe værre enn som så... :(

- 1995Audi RS2

x1996 Nissan Primera SRI

x1990 Mazda 323 Gt-x

x1989 VW golf gti 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig girkasse???

Hadde litt rare lyder på min men den hjente men også at det slo i rattet når men kjørte det var girkassa som var litt ferdig.

Lager burde du jo kjenne vis men jekker opp bilen og kjenner på det..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fan.. d kan ikke vær girkassa allerede.. den blei jo nettop overhalt! vibrasjonan e værst når motorn ikke e belasta, altså hold inne clutchn i en brå sving i et veikkryss el ignanes.. å den blir værre når det e vått ute, så tvila på at det kan vær girkassa.. :rolleyes: altså kun under oppbremsing å sving... blir gal, høres jo ut som om hjulet ska dett av.. :D

- 1995Audi RS2

x1996 Nissan Primera SRI

x1990 Mazda 323 Gt-x

x1989 VW golf gti 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sjekka om felga er skrudd til da. en kompis hadde samme problem. skrudde som faen men like jævli. skrudde så av felga å satt de på igjen å lyder ble borte.. på min 323 lx har jeg vibrasjon i høyre side foran. det skyldes at indre drivledd er kapputt.. men har ny aksel liggende så det er snart borte.. rister noe jævli i svinger når jeg gir på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

jeg har kommet frem til at det er den demper saken som står midt på høyre drivledd som er rasert, lageret er utslitt, er d noen som har byttet dette før? som vet pris? jau..

- 1995Audi RS2

x1996 Nissan Primera SRI

x1990 Mazda 323 Gt-x

x1989 VW golf gti 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider