Gå til innhold

Trondheim: Post bilder av bilen(e) deres

Ranger emnet

Cozzie

Anbefalte innlegg

Supran til hernes er visstnok testet til 600+ i orkanger for en stund siden ,etter det jeg har hørt

.. og da bør RX2-en til Roger kjøre i fra den om han bare får kreftene ned i bakken :-) (den bremset drøyt 500hk og er vesentlig lettere - men nå er vi ganske of topic ...)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Supran til hernes er visstnok testet til 600+ i orkanger for en stund siden ,etter det jeg har hørt

Da er det nok i tilfellet en gooood stund sia :D Om du leser mitt tidligere innlegg i denne tråden ang. dette...så ser du at den var ved 700hk i fjor ved denne tiden...og jeg tviler vel egentlig på at han har trimma den ned 600hk :D

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok i tilfellet en gooood stund sia :D Om du leser mitt tidligere innlegg i denne tråden ang. dette...så ser du at den var ved 700hk i fjor ved denne tiden...og jeg tviler vel egentlig på at han har trimma den ned 600hk :D

Det var vel et motorras omtrent på denne tiden også, så det er ikke så godt å vite?

Rå bil i hvert fall, det er helt sikkert, men raskest på gata i Trøndelag er den nok et stykke unna :-)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel et motorras omtrent på denne tiden også, så det er ikke så godt å vite?

Stemmer...men det som er i bilen pr idag er en "god del" kvassere enn det gamle oppsettet...til og med out of the box...så vi får se :)

Rå bil i hvert fall, det er helt sikkert, men raskest på gata i Trøndelag er den nok et stykke unna :-)

Det...er sant... :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wide740tic.jpg

Lånke under Opel(!)-Treffet 04 under ei oppvisning..

Hvor fikk du den vingen? Liten og sporty ;)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakka om 700+ i fjor en gang i supraen ja...

Hvem er raskest på gate her i trøndelagen da tro? Jeg holder en knapp på nils birger nilsens camaro på stjørdalen, visstnok 1250+ i den dragcar

Var visstnok nå nylig.. christer som sa det da ,vet at han er ganske så involvert i det miljøet.. (men garanterer for ingenting selv)

For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

tenkte jeg sku holde meg til temaet litt iaffal :rolleyes:

corolla001.jpg ikke mye å skryte av akkurat.. men det er nå biln jeg kjører til vanlig..

skal senkes så snart settet er kommet til forhandlern.. 35mm senkesett..

kjørte nylig inn i en forbanna carawell som stoppa rett foran meg.. hadde vel mest skyld selv siden jeg var mer oppmerksom på dama på fortauet :rolleyes:

*skjemmes* så det blir nok ny frontfanger på meg.. lurer på om jeg skal kjøpe orginalfanger eller finne meg no styling fanger

litt lyst på denne racerwheel_1838_123211390.jpg

For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare slenge inn min kompis bil, for han er ikke medlem her i bilforumet..

IMG_2068.jpg

IMG_2070.jpg

IMG_2073.jpg

IMG_2074.jpg

Var jeg som fotograferte bildene samtidig da jeg kjørte.. hehe

Håper han der ikke har vunnet pris utseende messig, i så fall... Si hvordan opplegg det er slik at jeg kan stille opp, samt ta med 2 Vectraer som er nesten prikk lik den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, Får vel kaste inn noen bilder av vidundere mitt jeg å da..

IMG_1530.JPG

Der ser alle sammens det makkværket jeg kjører rundt med i t.heim by :p

gobila si;)

Du la ikke med bilde av at en viss quattro trakk deg opp? ;)

1987 Audi 90 Quattro

1969 Volvo Amazon

Low class, low budget, high octane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider