Gå til innhold

Trondheim: Post bilder av bilen(e) deres

Ranger emnet

Cozzie

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får herved tildelt dagens IDIOT-pris for kjøringa de oppover gamleveien fra Trondheim til Stjørdal.

Er du fullstendig dum?

jaha? for det første så var det ikke han som kjørte da.. og på hvilken måte kjørte han som kvalifiserer han til og være dum?

01: Volvo v70 XC

solgt. 96 Nissan skyline gts-t spec2

solgt. Nissan 200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha? for det første så var det ikke han som kjørte da.. og på hvilken måte kjørte han som kvalifiserer han til og være dum?

Det var vel den sierraen som foretok mer eller mindre tvilsomme forbikjøringer av hele VACN-kollonnen?

Om det ikke var den sierraen, men en annen sierra med samme streamer i bakluka beklager jeg (og ber om at prisen blir gitt videre til rette vedkommende)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel den sierraen som foretok mer eller mindre tvilsomme forbikjøringer av hele VACN-kollonnen?

Det er jeg faktisk ikke sikker på raboc, lurer på om det kanskje var en med grå/ulakkert frontfanger, men uten bakvinge iallefall og mer sota ruter.

Var 1 av 2 sierra 5 dørs som skulle stå og burne/spinne før vi var på lånke

oppe på den lille veien mot skytebanen...

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke var den sierraen, men en annen sierra med samme streamer i bakluka beklager jeg (og ber om at prisen blir gitt videre til rette vedkommende)

Det var sikkert oss det vettu....Men vi hadde jo det travelt...Kan ikke ligge bak en laaang kolonne som holder seg litt under fartsgrensa hele veien til Stjørdal vettu...Skulle jo kjøre på banen, og gidda ikke vente bak alle dere i kø.

Men noen uvettige forbikjøringer kan jeg love deg at det _ikke_ var. Kjørte kun forbi på strekkene da....

Det er jeg faktisk ikke sikker på raboc, lurer på om det kanskje var en med grå/ulakkert frontfanger, men uten bakvinge iallefall og mer sota ruter.

Var 1 av 2 sierra 5 dørs som skulle stå og burne/spinne før vi var på lånke

oppe på den lille veien mot skytebanen...

Bila mi har en _hvit_ ulakkert frontfanger nå, men det er nok en liten XR-vinge på den ja. og angående den Sierran som burna/spinna før inngangen til Lånke: Det var ikke oss, men en kar foran oss....Og forresten; hva er galt med at han vil legge igjen litt gummi da? Skader da vell ikke deg det når det er bila mi som står bak han som spinna da...Er nå i såfall mi bil som vil bli spruta på da...

IMG_2214.jpg

IMG_2209.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja; det at du/dere kjørte forbi alle oss (og ikke si det var pene forbikjøringer) gjorde at du kom akkurat før oss opp til Lånke slik at du kunne stå og spinne oppe ved innkjøringa? Skikkelig nødvendig :-)

Som jeg sa i forrige posten....Det var IKKE meg som stod å spinna ved inngangen! Det var en Sierra foran meg det...har ikke clutch til å spinne jeg...Så det :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider