Gå til innhold

Interiør til Russebil

Ranger emnet

Dodgy

Anbefalte innlegg

Har kjøpt Russebil i disse dager og vi jobber iherdig med den. Det

er en Chevrolet med en stor menge tre inni. Alle trelister og andre tredubeditter

har vi skrudd av. Disse holder vi på å pusse nå og senere skal de lakkes. Vi

tenkte først på mørk tre mahogny (skrives slik??) Men fant senere ut at dette blir for

kjedelig. Vi har tatt ut alt golvet. Det vi nå

lurer på er hva setter vi inn nå?

Tenker å ha Chequer-plate på hele golvet.

Lakkere alt tre i space farge.

Skifte trekk på taket

Skifte trekk på stolene

Vi trenger gode ideer og gjerne linker til steder hvor man får tak i dette eller bilder

av noen som har det slik. Vi er kun gutter på bilen så rosa pusetrekk blir

kanskje litt for ekstremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett ord: Sponsor, sponsor, sponsor...

Gå til så mange butikker du kan og spør om de er villige til å sponse russebilen deres med stoff til setetrekk, maling, whatever. Mange butikker opererer også med en fast sum de gir til russebiler. Vet iallefall at kjøreskolen min gir en viss sum dersom de klistrer på firmalogoen.

Å trekke om er null pes. Dere trenger en god saks og en stiftemaskin av den typen som "skyter" stifter. Klipp til og stift fast. Stoff får dere på KID interiør eller lign.

Når det gjelder gulvet så ville jeg lagt parkett eller et enkelt teppe. Dere kommer sikkert til å tilbringe en del timer baki der og personlig synes jeg at slik "diamond plate" blir litt ukoselig, men tror dere kan få tak i slikt billig hos et blikkenslagerverksted eller lign.

Lykke til med russebilen da! Blå eller rød? Jeg er rød, og vi er en noen folk som holder på å sette sammen en gjeng. Planlegger å kjøpe bil sånn kanskje etter høstferien.

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de på russebilen har såpass god fantasi og kreativitet at de vet hvilke farger

som passer best på bilens interiør. Derfor søker jeg hjelp her. Vi trenger ideer og

noen som vet hvilke farger som kan bli stilig inne i bilen. Hvilke farge tror dere er

best på alt treverk? Og hvilke farger er best på tak, vegg og seter?

Vi kan vel velge om vi skal være blå eller rød russ, har litt av hvert på bilen. Men den

kommer nok til å bli rød, som alle de andre bilene på skolen vår.

Sponsorer er vi i full gang og lete etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ingen bilder av bilen hans, er to år siden jeg var russ så husker ikke helt hva som var gjort med bilen heller. Det nærmeste jeg fant noe bilde var det her:

44837.JPG

Noe lignende det der hadde de over hele gulvet i vanen sin. Så ganske greit ut, etter x-antall rusbrus var jeg i hverfall helt sikker på at det var ekte da jeg så det første gang.

Så vidt jeg husker var hele gulvet bak forsetene i den stilen der. Setene bak var i sort skinn. På veggene var det stort trekk med logoen til russebilen i sølv på den ene veggen. Ca. 70 cm i diameter eller noe..

Bordet i midten var i krom og foran var det meste svart.

Kan høre med han om han har noen bilder lett tilgjengelig hvis det skulle være interessant.

Hvis du forresten hører med "Mr. Aerodeck" på forumet her så kan du få se hvordan en fin russebil kan se ut. Med treverk.

Syns det ville vært synd å "ødelegge" treverket med å male over det liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Kan høre med han om han har noen bilder lett tilgjengelig hvis det skulle være interessant.

Er veldig interessant, er noe i den gaten vi tenker oss. Har bestemt oss for å ha

golvet slik som på bildet du hadde. Det vi er usikker på er vegger, stoler og tak.

Men vi må jo ha alt i litt samme stil. Hadde vært helt supert å få sett noen bilder av

kameraten din sin bil. Da får vi sikkert noen ideer. Håper at du ikke hadde tatt

for mange rusbrus den kvelden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider