OPS Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Heisann... jeg lurte på om det er levert sti utgave av impreza i norge i 1999 og 2000...? eller er det bare levert som Høyre-rattet...? Er så lite informasjon om dette å finne på nettet..?? Jeg skulle gjerne hatt tak i sånn en..! :) Mvh ole petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by OPS Heisann... jeg lurte på om det er levert sti utgave av impreza i norge i 1999 og 2000...? eller er det bare levert som Høyre-rattet...? Er så lite informasjon om dette å finne på nettet..?? Jeg skulle gjerne hatt tak i sånn en..! :) Mvh ole petter Sjekk ut denne: http://imprezadriver.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1284 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg