Gå til innhold

Transport av bil

Ranger emnet


CorvetteC3

Anbefalte innlegg

Lurte på hvordan jeg kan få en bil fra Brummundal(Hamar), ned til Kristiansand.

 

Har to idèer:

 

1. Leie en stor bil og en biltilhenger, også kjøre ned med den bakpå.

 

2. Sende den ned med lastebil

 

Lurte på hvilken av de idèene dere anbefaler, og positive eller negative ting med begge - eller kanskje en annen måte?

 

Bilen _kan_ kjøres ned, men den er en 1970 mob, og har ikke skilter og har stått stille i 7 år.

Så jeg tror det blir litt risky og kjøre den ned :-P

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gungho

Koster jo ikke all verden å leie henger på statoil. Da dår du en fin tur, og samtidig får ingen andre føkka med bilen på veien ned. Bare husk stropper.

 

Jepp, det jeg har mest lyst til selv!

 

Men da må jeg vel ha en bil som er stor nok, totalvekten på tilhengeren + last kan vel ikke overskride totalvekt på bilen?

Og når man skal ha bakpå en amcar så må man ha en ganske stor bil for å dra den etter.

Hvis ikke det er andre regler på slike biltransport tilhengere?

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Braseth:

Hmm, det er ikke bra, da er tauing utelukket - takk for tipset ;)

 

TommyTott:

Jeg sender jo lastebiler til russland daglig for å hente drikke til helga, så det er ikke no problem :rolleyes:

 

Lord Gryphon:

Hmm, kommer ikke inn på autodb.no men det er en '70 Mercury Cougar XR7 (Eliminator clone)med en 351w, FMX girkasse og er knall organge :)

Den har også shava dører og litt snask, koster 49løk.

Har 2 store bilder her, begge er bakfra da, googl litt for å finne bilder forfra ;)

http://mental.mine.nu/~rip/Forum/Bilforumet/IM000040.JPG

http://mental.mine.nu/~rip/Forum/Bilforumet/IM000041.JPG

Har også nye 3" eksosrør fra manifolden.

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår