BMWCruiser Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hei! Jeg aksepterte MSN' din. Knirkelyd? Når? Den lyden jeg hadde var en klonke/slamre lyd, og dette var ei foring i bakstillinga som var gåen. Har solgt orginalfjørene, dessverre! Hei! Jeg har en slags klonkelyd når jeg kjører sakte over fartsdumper og en slags svak skrapelyd sånn av og til når jeg speeder på.... Det er vel helt sikkert foringen for når jeg drar litt skikkelig på er det akkurat som bilen drar litt til ene siden bak... Men nå er det snart tid for å innta ribbe og kalkun! God Jul...:) BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Stakkars Bil :( - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 @Jonte HVor mye betalte du for M3 setene du har i bilen? Finner du ut en dag att du vil selg de, så må du ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Huff.. forjævlig at den skal stå slik. Håper du får bilen på veien igjen snart.. :) ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hva med å sette bilen i en garasje når verkstedet ikke skal reparere den? Kjipt å komme til bil som står på LECA.... Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hva med å sette bilen i en garasje når verkstedet ikke skal reparere den? Kjipt å komme til bil som står på LECA.... Jonte venter på enda mer snø, så det ikke er noen som finner den. - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Hva med å sette bilen i en garasje når verkstedet ikke skal reparere den? Kjipt å komme til bil som står på LECA.... Det flotte med å ikke bo så langt sør, ingen som har rørt den. Skal få fikset det nå i løpet av Januar, delene må jo komme snart.. Og dessuten har jeg hatt så mye eksamener og alt at jeg har rett og slett ikke giddet.. - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Fikk pakke fra GS i dag, de hadde selvsagt ikke sendt med alt, men det kommer etterhvert: Lenkearmer, slipesett til motor uten toppakning, grillene til 97grillen: Så da får jeg vel selve ramma til grillen etterhvert også. MLS pakning og ARP bolter er bestilt nå, og kostet meg 400$ med frakt fra USA. Ganske kurrant pris det. Så da blir det vel litt fortgang på sakerne :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Syns jeg ser flekker på lakenet? :wonder Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Syns jeg ser flekker på lakenet? :wonder Ja, det skal du ikke se bort ifra :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Bare lurer litt, vil bilen gå i det hele tatt med den tykkere mls pakninga? eller må du har pustehjelp da. 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 MLS pakning og ARP bolter er bestilt nå (...). Hva blir kompresjonen med MLS-pakning, og hva er kompresjonen originalt? Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Bare lurer litt, vil bilen gå i det hele tatt med den tykkere mls pakninga? eller må du har pustehjelp da. Bilen vil gå greit med den pakningen, ifølge PPF vil det ikke være noe forskjell. Og planen er jo pustehjelp, men jeg er enda usikker på hva jeg skal gå for. Men, når jeg først må bytte toppakning, så vil jeg jo gjøre det klart for overladning i framtida. Jeg er jo student, så jeg må jo prøve å få skrapt sammen en del penger.. Vi får håpe det går bra :) Hva blir kompresjonen med MLS-pakning, og hva er kompresjonen originalt? Den orginale kompresjonen på VANOS M50B25 er 10,5:1 og med denne pakningen blir den endret til 9:1 synes jeg å huske. - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Da er leppa levert på posten. Blir vel sendt i morgen eller mandag. Da er det bare for deg å vente. :D - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Fikk denne i posten i dag :) Har fått pris på 4500kr for skifte av toppakning på byens beste verksted, så når jeg får delene ryker den inn der :) Ellers har jeg solgt frontlyktene mine og kjøpt nye, slike som Vipe har: (bilder lånt av Vipe <3) Har kjøpt blinklys til dem også, sorte klare :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg