Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dr_S

Jonte: de dørpinnene, går de like langt ned som de org? At du ikke får tak i de når du har låst liksom..

Jeg fikk det ikke til.. Jeg har skrudd å pressa så mye som mulig.. Men, de går ikke like langt ned som de orginale.. Enda de er like lange.. Kan vel være at de er kortere inni, eller at jeg bare må styre mere..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Vipe

Greit nok med litt crome Jonte, men hva med å vaske bilen litt invendig, pusse med litt cockpit shine..? :p

Joda jeg vasker litt her og der, men jeg er ikke så ivrig på det på vinteren..

Originally posted by Dr_S

Hei hei...skjedde med senga di a? =) Dårlig gjort å snyte oss for ukens sengetøy :roll:

Småting blir på skrivebordet.. Store ting i senga.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg 3 pakker :)

En pakke med M-tech Pedaler, M-tech Oljelokk, Nye Kromringer, BMW Kortholder..

En pakke med vindskjerm..

En pakke med Varmeskjold til han som hjelper meg å bygge stereo, han kjører en fet Focus :)

Jeg monterte Oljelokket og vindskjermen med engang, og har lagt pedalene og ringene sammens med dørhandtakene i 'vente-på-motivasjon' skuffen :)

Ellers har vi kommet en vei med sub'kassa, og jeg må få skjært 4 plater i mindre størrelse.. Da skal den nok passe inn i det mye omstridte hullet under kalesje-rommet :)

Ellers har jeg bestilt litt mere greier.. Chromma Brannslukkingsapparat som skal monteres til venstre i bagasjerommet.. Også er M3 speil og orginal lommelykt bestilt.. Og avtale med en svenske om kjøp av orginal M3 fanger er ordnet.. Så den kommer i slutten av måneden.. Ellers så driver jeg enda å vurderer hvilket justerbart senkesett jeg skal ha.. Og om det blir breie 18", vanlige 19" eller 20" felger.. :)

Da begynner bilen å ligne noe etterhvert.. Trenger bare en 97 grill, litt glassklare lykter, litt mere chrome.. osv.. :)

Bilder kommer!

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg 3 pakker :)

En pakke med M-tech Pedaler, M-tech Oljelokk, Nye Kromringer, BMW Kortholder..

En pakke med vindskjerm..

En pakke med Varmeskjold til han som hjelper meg å bygge stereo, han kjører en fet Focus :)

Jeg monterte Oljelokket og vindskjermen med engang, og har lagt pedalene og ringene sammens med dørhandtakene i 'vente-på-motivasjon' skuffen :)

Ellers har vi kommet en vei med sub'kassa, og jeg må få skjært 4 plater i mindre størrelse.. Da skal den nok passe inn i det mye omstridte hullet under kalesje-rommet :)

Ellers har jeg bestilt litt mere greier.. Chromma Brannslukkingsapparat som skal monteres til venstre i bagasjerommet.. Også er M3 speil og orginal lommelykt bestilt.. Og avtale med en svenske om kjøp av orginal M3 fanger er ordnet.. Så den kommer i slutten av måneden.. Ellers så driver jeg enda å vurderer hvilket justerbart senkesett jeg skal ha.. Og om det blir breie 18", vanlige 19" eller 20" felger.. :)

Da begynner bilen å ligne noe etterhvert.. Trenger bare en 97 grill, litt glassklare lykter, litt mere chrome.. osv.. :)

Bilder kommer!

Hva med rieger m3 look fronten isteden? går vel litt lavere :)

Mvh

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med rieger m3 look fronten isteden? går vel litt lavere :)

Mvh

MeSs

Problemet blir nok ikke hvor langt ned frontfangeren bygger akkurat.. Med orginal GT leppe og hvertfall 60 senking, så blir det nok nok.. Ellers vil jeg helst ha en orginal fanger.. Mye bedre det.. Rieger er vel glassfiber, dårlig passform og div div.. Nei, takk.. :)

Bilder av dagens stasj:

DSCF0040.jpg

Oljelokket..

DSCF0050.jpg

Pedaler og Kromringer blir nok montert til helga.. :)

DSCF0045.jpg

DSCF0048.jpg

Håper jeg får bruk for den der snart ;)

Mere kommer!

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Ikke det jeg har erfart selv og hørt av andre.. Men, men.. Heller orginalfanger enn Rieger fanger.. Rieger er dyre greier i tillegg..

Nå håper jeg at jeg kommer inn på skola i Tr Heim.. Det ville vært knall!

"Frontspoiler M3

Alle modeller

Varen er original

Varenummer: 82-11-9-403-142

Varen er på lager

Pris excl. Moms: DKK 2,529,03 (€ 334,97)

Pris inkl. Moms: DKK 3,161,29 (€ 418,71)"

"Frontspoiler Rieger Infinity M3 look

Alle modeller

Varenummer: 49010

Varen er på lager

Pris excl. Moms: DKK 2,484,00 (€ 329,01)

Pris inkl. Moms: DKK 3,105,00 (€ 411,26) sæt

Bemærk:Frontspoileren er komplet, det eneste der ikke er med er gitter/tågelygter, tågelygterne passer fra den originale forkofanger!

Frontspoiler-sværdet kan monteres som tilbehør!

ABS plast!"

Tjaaa... heh :)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår