Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Jeg så den live, ikke særlig pent syn.

Hvortid får vi se de sølvstrømpene montert i motorrommet da? er litt intressert å se det :)

Er dette "bmw-sportbilen" som blei kræsja i januar eller hva det var? Han som hadde kjørt i fylla og mista lappen og bilen? Var vel kanskje fengsel og bot oxo, husker ikke, fæl sak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er dette "bmw-sportbilen" som blei kræsja i januar eller hva det var? Han som hadde kjørt i fylla og mista lappen og bilen? Var vel kanskje fengsel og bot oxo, husker ikke, fæl sak!

Denne hoppet over i feil kjørebane på motorveien mot bergen. Det var vel på fredag forrige uke, sto en liten suv med kufanger bak fotografen som tok det bildet.

Vet ikke hvilken motor som sto i den, eneste jeg kunne se var at det var en 6cylindre med stab stag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hoppet over i feil kjørebane på motorveien mot bergen. Det var vel på fredag forrige uke, sto en liten suv med kufanger bak fotografen som tok det bildet.

Vet ikke hvilken motor som sto i den, eneste jeg kunne se var at det var en 6cylindre med stab stag.

Det er en m3

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt litt deler nå :)

Betalte resterende beløp av Xenon Kit'et, så det er på vei hit så snart det kommer til Norge..

Bestilt litt mere chrome stasj innvendig (handbrekknapp, rundinger rundt låsepinnene, handbrekkhandtak mtech), Chrome Bagasjeluke List, Klarglass Tåkelykter, Innvendig Xenon Look Lys..

GT leppa er avtalt om, og blir betalt straks...

Den må fikses litt på, men det er nok ikke vanskelig :)

Blir stas med orginal GT leppe på Cab'n..

36_G.jpg

gt_front1.jpg

leppe2.jpg

M3 fronten jeg har avtalt om å kjøpe er enda i Sverige, pga at eieren har bilen til vinterlagring, men får vel den nå snart.. :)

M3 speila er kommet til Norge, ligger hos Tolla, så de blir tollet snart..

Hadde vært kult om du kunne tatt mål på den leppa, og sendt det i pm, må se om det passer under m535 fangern :)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult om du kunne tatt mål på den leppa, og sendt det i pm, må se om det passer under m535 fangern :)

MeSs

Det kan jeg gjøre.. Men, dette er ei leppe som koster rundt 10000kr hos BMW.. Du får kopier av den, som ikke er justerbare, de koster rundt 1500kr..

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg gjøre.. Men, dette er ei leppe som koster rundt 10000kr hos BMW.. Du får kopier av den, som ikke er justerbare, de koster rundt 1500kr..

Takk, den er grei.

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt bamse :p

Hahah...

Jonte, du må rydde sengen eller finne nytt sted når du tar bilder. Du blir like mye mobbet hver gang det kommer en ny del ser jeg...

Den gule BMW er en M3. Det var en dame som kjørte den, hun er gift med et medlem i BMWCCN.. Hvis dere er ytterligere interessert så kan det leses en tråd på BMWCCNs forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt bamse :p

Takker, fikk den av dama til Valentines Day.. Så den erstatter henne når hun ikke er sammens med meg.. Ikke fullt så bra, men det går nå sin gang :)

Hahah...

Jonte, du må rydde sengen eller finne nytt sted når du tar bilder. Du blir like mye mobbet hver gang det kommer en ny del ser jeg...

Den gule BMW er en M3. Det var en dame som kjørte den, hun er gift med et medlem i BMWCCN.. Hvis dere er ytterligere interessert så kan det leses en tråd på BMWCCNs forum.

Neida.. Folk er bare sjalu.. :)

Litt bilder av resten av rommet, litt rotete, men det er slik det er i hverdagen ;)

DSCF0055.jpg

DSCF0057.jpg

DSCF0058.jpg

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår