Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fikk Bonus fra jobb'n :)

Har bestilt Chrome Angeleyes frontlykter.. Håper de blir bra sammens med Xenon-kitet :)

Ordnet valsing, og bestiller felger eller understell når lønna kommer tikkende.. :)

Venter enda på det siste til stereoen.. !!

Hvor skal du få valsa kjerra di da? Har forhørt meg litt her i nærområdet, men ingen som er kompetente/har utstyr :(

-95 BMW 320i Cab

-84/91 VW mk2 gti 8v, KW type2, Borbet A 9x16, el-recaro, (prosjektbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal du få valsa kjerra di da? Har forhørt meg litt her i nærområdet, men ingen som er kompetente/har utstyr :(

Det er usikkert, men jeg vet om et par aktører nå.. Har litt tid å finne det ut på..

Endelig er det avgjort, faren til dama skal lakkere!! Skal innom en dag så skulle vi bestille inn lakk via jobben hans.. :) Nå er det bare å være sparsom, å få inn penger.. Så jeg får kjøpt alt jeg trenger!!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke i dag!!

Xenon-kit, skal monteres så snart Angeleyes'a kommer..

DSCF0088.jpg

Ellers kom det en pakke fra USA i dag, sikkert litt chrome deler og tåkelys ++.. Men, den har de rota med på Posten, så må vente litt med å hente den..

Fikk baksmell på 11000kr, så felger blir nok utsatt en måned dessverre.. Så da blir det betaling av baksmell, frontfanger og gt leppe på denne lønninga.. Håper det går i orden..

Nå begynner jeg faen meg å stresse.. Jobber nesten døgnet rundt.. Jobbing og soving.. Det som skjer.. Blir mye MSN på mobiltelefonen når jeg sitter å laster malmbåter ifra Utlasteren på jobben..

Recaro-stolen jeg sitter i:

x1pmAkndzHuOffZsJV0WxTaRNpwafZnrb0_VPmOXFo9YEEH1Dk-PZ7NL_R2U1_lTLcn_Y-G8gssFotK0jaO7veZQjuRfoZ3FTnq

STOR Båt!! Rommer 200.000 tonn med malm!

x1pmAkndzHuOffZsJV0WxTaRIhh0HdvpdO_7LtJMbik-vLyNC2WpiAvzlU1enwdIfGk_Q-KriiLJogJpwSkB_UHK1vnESELS4nB

x1pmAkndzHuOffZsJV0WxTaRFZwfVNh0b9EGUt5zit9o8LK-1gyTsMgKjhO5Bi7oLXdOuZ0NQXkFkPqvMfU-5t5le7ULOGkiGOq

Helt framme er huset jeg sitter..

Picz(110).jpg

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår