Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kom et stykke med stereoen i dag..

Fikk trekt kassa, subbene i kassa, kassa i bilen, og testa.. Spilte bra! Så nå er de t bare å gjøre det pent baki der..

Ellers har jeg kjørt bilen på verksted, for jeg er veldig redd for at bærekulene ryker vært sekund

Bilder kommer, må skaffe ny server :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bærekulene "ryker" ikke. De blir bare ødelagt, men de henger der for det..De detter ikke av :rolleyes:

En hump, så hadde mine dutti av.. Vi så på det i dag.. Så da blir bilen fiksa litt i løpet av neste uke..

Bærekuler, foring på høyre side bak, oljeskift på girkasse og motor, stramme handbrekk, skifte låsekasse i bagasjeluka, skifte føler i ekspansjonstanken..

Hvilken Olje til Motor og Automat-kasse?

Hvor stramme handbrekk?

Ellers må jeg skifte ut eksosanlegget mitt snart, har fått litt frieksos faktisk.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hump, så hadde mine dutti av.. Vi så på det i dag.. Så da blir bilen fiksa litt i løpet av neste uke..

Bærekuler, foring på høyre side bak, oljeskift på girkasse og motor, stramme handbrekk, skifte låsekasse i bagasjeluka, skifte føler i ekspansjonstanken..

Hvilken Olje til Motor og Automat-kasse?

Hvor stramme handbrekk?

Ellers må jeg skifte ut eksosanlegget mitt snart, har fått litt frieksos faktisk.. :)

Håndbrekket strammes bak på navet..Er også en mutter under brekket forran.. Du kan vel lappe eksosen?

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo liksom stå i stil da. Er jo en grunn til at E46 M3 og E39 M5 har 4rør..De har jo POWER og oser racing..En kebabtralle med tomatgir som da har 4rør..hehe..jaja..men smaken er som baken..Jeg hadde ikke sutti på 4rør på min om jeg så hadde fått det gratis..

Er jo noe som heter "show" og noe som heter "go". Er jo ikke nødt å ha 300hk+ for at det skal se bra ut.

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår