Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg da? Kan jeg feste den på noe vis eller bør jeg skifte ut enten fangeren eller innsatsen?

Det er en innsats som passer til org fanger og en som er beregnet til M3 fanger. Du må ha riktig fanger, dvs M3 fangeren.

PS. Ikke rart det ruster hos deg, når bilen din ser slik ut:

DSCF0015.jpg

Dette er ikke et par dagers skitt :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Edit: Jeg gir opp handbrekket i dag, har faen ikke passende umbraco nøkkel til å få løsnet kalipperen.. Så da får det være foreløbig..

Hvorfor skal du av med kalipperen for å justere håndbrekket?? Justeringskruen er jo gjennom et av hullene til hjulboltene.

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du av med kalipperen for å justere håndbrekket?? Justeringskruen er jo gjennom et av hullene til hjulboltene.

Er det det??

pic5.jpg

Ifølge Pelican Guiden fikk jeg for meg at jeg måtte av med skiva og alt, men om du mener at det er så enkelt, så er jo det flott :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nullstillingsverktøy, akkurat det samme som med oljepåfyllings-lysene osv... Tror iallefall det, men er ikke sikker... BMW-verksted bruker å nullstille slikt for en 100-lapp...

Alt må innom de der forbanna BMW verkstedene.. Airbag-lys, Service, Olje, og nå dette.. Da får det være der enda ei stund!

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blei det litt stereomekk sammens med Christian..

Vi begynnte med å kappe ei plate til å ha forsterkeren på..

Bilde_181.jpg

Så ei plate til å ha i gulvet, denne kappet vi hull i.. Christian fikk benyttet seg av hullsagen sin, fungerte knallers!! sombrero

Bilde_182.jpg

Så fikk han benyttet Dremel'n sin også, han synes jo det er så arti å kutte i BMW'n.. :)

Bilde_184.jpg

Så la vi noen planker mellom gulvplata og forsterkerplata.. Og fyrte på med lim til trekket..

Bilde_186.jpg

Sånn blir det ca..

Bilde_188.jpg

Testet med ei papplate som mal..

Bilde_187.jpg

SE! Jonte gjør noe, så klapp at dere som klager.. :) Her klipper jeg altså pappmalen, og Russ 2003 genseren er på nå når russetida nærmer seg ;)

Bilde_189.jpg

Topplata blei bra.. Nå skal jeg få tak i glass og div div..

Bilde_190.jpg

Topplata blir trekt..

Bilde_191.jpg

Så er det bare å vente på at sicaflex'n skal tørke.. :)

Bilde_192.jpg

Neste gang skal vi sjekke ut platene som skal være på høyre og venstresiden i bagasjerommet.. Nå går det unna..

Jeg leter enda etter understell, håper jeg finner ei løsning på det snart!

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde akkurat det samme i bmwn, første bygget mitt.. veldi vanskelig å få glasset til å se fint ut når du har trekt..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår