Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Det blir bra med ny front! Men det blei mye ombestemming for en tid tilbake, så jeg lurer på hva som skjer med rims? Er de kjøpt eller måtte du vente litt? Virka jo som du sku ha noen rimelige drøye felger :D

 

Jeg fikk som sagt en baksmell på skatten på 11000kroner, så felgkjøpet blei dessverre utsatt en måned.. Men, jeg har prate med Sharif i forrige uke og vi har avtalt om felger, han hadde dårlig tid så vi skulle prates nærmere på Onsdag som kommer..

 

Det blir 9x18 - 10x18 - med 225/35/18 - 235/35/18 - med ET på rundt 30-40..

 

De felgene det står mellom er:

 

ASA AR1 Chrome

IMG_1402.jpg

IMG_1414.jpg

 

eller

 

FK Automotive Edition 2

FK28090B9HB.jpg

DSCF0107.jpg

DSCF0139.jpg

Bilde_62.jpg

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vær obs på chromen på ASA felgene! Hadde ASA i fjor, kan ikke si at jeg ble så imponert.. Stygt når belegget begynner å boble uten at det er noen skader på de...

Har 8x18 FK på min nå, å jeg må si at jeg hadde heller gått for disse...

Knut Åge Inderberg

Bmw E36 320 cab

Prosjekt Datsun Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når d skal handles krom felger har jeg mere tro på litt dyrere felger, Barracuda el Superstar... Veldig stor kvalitetsforskjell, men d er jo d at man får det man betaler for...

Gidda ikke bruke så mye på felger jeg, da det sikkert blir litt omgjøringer til vinteren igjen..

Skal du på ACR i juni eller?

Knut Åge Inderberg

Bmw E36 320 cab

Prosjekt Datsun Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonte! Kjøp mine felger! De er av samme fabrikat som EvenS sine (tror jeg), men er i noe større dimmensjon.

 

SMC D heter felgene. Hvilken kvalitet det er på de vet jeg lite om enda, eneste at de veide forholdsvis lite til og være 18".

ET35 var perfekt på 8x18" tror det skal gå bra på litt breiere felger også, var littegrann å gå på bake.

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonte! Kjøp mine felger! De er av samme fabrikat som EvenS sine (tror jeg), men er i noe større dimmensjon.

Blir for anonymt og vanlig.. :)

 

Kom seg på ca 10000,- går jo an å smelle til med 10" bak da, hørdes ut som du skulle trimme kanten likevel så...

 

Okei.. Skal finne ut, du har ikke noe problem med at jeg kjøper like felger da?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår