Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I dag hentet jeg M-fangeren og Styreledd/Endeledd/Lenkearmer på Posten.. Esken til M-fangeren var litt i største laget, så da måtte taket av :) Det gikk forsåvidt greit, men så sikkert ikke så lurt ut med den store eska i halve bilen..

 

Fangeren og de andre delene skal leveres til lakk i løpet av denne uka, har blitt litt forsinket dessverre..

 

Og har avtalt med Eirik, som skal hjelpe meg å montere senkesett, bytte deler i forstilling, skifte olje på girkasse og ei foring bak, at vi skal gjøre dette i neste uke :)

 

Jeg har sendt litt forespørsler rundt omkring anngående FK felgene, men har enda ikke fått noe svar.. Får vente litt til, før jeg maser mere :)

 

Stereoen begynner å bli ferdig, jeg venter bare på lim til å lime fast resten av trekket, også er det bare å få ordnet meg glass til å ha over forsterkeren, så er jeg vel ferdig baki der :) Det har tatt sin tid..

 

Bilder kommer :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blei:

 

- M bagasjelist

- M-tech Sideskjørt

- M-tech Hekkinnsats

- M3 Speil

 

levert til lakkering! Hos lakkerer fant vi ut at M-tech fangeren jeg bestilte fra Motortecknick var skjeiv i plastikken, og omsider fant jeg ut at dette var en JALLA fanger.. Med jala gitter, og m3 leppa fast i fangeren.. Så denne blir nok returnert i morgen, og jeg håper Schmiedmann yter såpass service at de sender meg en ny orginal fanger, for det var trossalt en slik jeg skulle ha..

 

Bilder kommer når alt er lakkert!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel denne her..

 

Frontspoiler M3

Alle modeller Varen er original

 

Varenummer: 82-11-9-403-142

 

Pris excl. Moms: NOK 2,783,00 (€ 340,87)

 

Pris inkl. Moms: NOK 3,478,75 (€ 426,09)

 

 

Merk: for at frontspoileren blir komplett, må du også ha gitteret, og tåkelykter. Har din BMW originale tåkelykter, så kan disse flyttes over på frontspoileren, det kan også monteres ekstra frontspoiler på spoileren, denne er dog ikke nødvendig.

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår