Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

eller denne :

ABS plast!

Denne er helt komplett med lister griller og monteringsdetaljer.

Underleppe står fast på spoileren.Topp kvalitet!!

Pris inkl. Moms: NOK 4,047,50 (€ 495,75) ?

Den er ikke org da spoileren står fast..Den skal være løs..Den jeg fikk fra motortechnik da jeg hadde 320n var værtfall org.. Mins jeg betalte rundt 3 jeg da men.. så pluss for leppe og gitter osv..

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Den er ikke org da spoileren står fast..Den skal være løs..Den jeg fikk fra motortechnik da jeg hadde 320n var værtfall org.. Mins jeg betalte rundt 3 jeg da men.. så pluss for leppe og gitter osv..

Var det jeg mente, at det var den uorginale han hadde kjøpt..

For den orginale kommer jo på over 4500 ink gitter og leppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 4257 inkl frakt og moms og hele suppa.. Jeg skreiv mail til dem og hørte om M3 fanger med M3 leppe og gitter.. Da lå kun det orginale ute på nett, den gamle siden da.. Men, så fikk jeg denne jalla helvette i posten.. Dritt..

Men, det ordner seg, pratet med dem i dag.. Må vel betale noen hundrelapper i mellom..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 4257 inkl frakt og moms og hele suppa.. Jeg skreiv mail til dem og hørte om M3 fanger med M3 leppe og gitter.. Da lå kun det orginale ute på nett, den gamle siden da.. Men, så fikk jeg denne jalla helvette i posten.. Dritt..

Men, det ordner seg, pratet med dem i dag.. Må vel betale noen hundrelapper i mellom..

Hmm.. det er jo egentlig helt høl i hue da. Hvem gidder kjøpe uorginal dritt når den orginale kun er noen hundrelapper dyrere?

Den uorginale skulle kostet 3k inkl. gitter og leppe dersom forholde skulle være riktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med Schmiedmann og det ordner seg, de får ny fanger fra Danmark på Torsdag, og da blir den sendt til meg, og jeg sender min nedover i dag.. Så da har jeg den vel i løpet av neste uke, og da blir den sendt til lakk igjen..

Ellers har jeg bestilt felger, og alt er i orden, OM FK har felgene på lager..

FK Automotive Edition 2 9x18 ET30 m/ 225/35/18 Toyo forran og 10x18 ET30 245/35/18 Toyo bak.. De har jeg i løpet av 3 uker ca.. Fikk veldig bra pris hos Styling Tech :)

Men, en dårlig nyhet er det at en av mine DY9410 er gått til helvette, håper på ny fra Eltek, men er ikke sikkert jeg får det.. Så enten må jeg kjøpe meg en ny slik, eller bytte ut i 2 andre 10"ere..

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spillt så inni helvete høyt?? Er nødt å være noe galt, for de skal ikke ryke uten videre ;)

Ellers kjempers.

nå er da ikke Dynabel kjent for noe extrem produkter da.. så tåler ikke all verden... og en spole kan man jo svi uten problem på mange element.. :)

u need to juice up the power jonte! :) :police

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden det har skjedd noe her..

Bilen skal på verksted snart, å få skiftet styreledd/endeledd og lenkearmer, automatgirolje og ei foring i bakstilling! Må få dette ordnet nå, sånn at alt er på stell når senk og hjul kommer på.. Så blir det bare å justere så langt ned det går, for så å ta forstillingskontroll..

Venter enda på ny fanger fra Schmiedmann, makan til RÆVVA service, de forstår faen ikke at det haster og at de kanskje skulle gjort en innsats for å gjøre opp for det de har gjort galt.. Men, det finnes jo andre plasser å handle ting fra her i verden.. :)

Ellers har bilen begynnt å fuske litt ved oppstart når den har stått i lengere tid (kald motor), og jeg mistenker tennpluggene, så i morgen skal jeg kjøpe nye plugger! Også sliter jeg litt med at vinduet på førersiden min ikke går ned de cm'ene det skal gå ned når døra blir åpnet, så jeg må skru opp dette i morgen og finne ut.. Fikk tips om å spraye med litt WD-40, så får teste det.. Om ikke, er det vel bare å kjøpe ny mikrobryter som det heter..

Ellers fungerer alt utmerket bra og jeg har kjøpt meg kalipperlakk, stålbørste og pensel.. Og trur jeg går løs på kalipperene i morgen.. Blir nok bra :) Lim til stereoen har jeg også fått, ENDELIG! Og jeg ser fram til å bli ferdig med innstallasjonen, før jeg så må velge ut hvilke to nye subber jeg skal ha..

Litt nye deler blir også bestilt snart: Olje til den girkassa og pakning til girkassa blir bestilt i morgen sammens med borremal til sideskjørtene. Ellers så venter jeg på svar angående M-tech sidelister, og noen 'top mounts' til bakdemperene! 97 grill er vel også like rundt hjørnet, og frontlykter kommer snart.. Blir onepiece lykter m/ angeleyes..

Ellers har jeg revurdert tanken anngående orginal GT leppe, da jeg faktisk synes Rieger sin GT-look leppe er penere, så jeg trur det heller mot en slik!

Håper å få ting ferdig nå snart..

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt følgende i dag:

- Bunnpannepakning til girkasse

- BMW orginal Impregnering til kalesje

- BMW orginal lærrens og pleie

- BMW orginal Cabrio bakruterens

- Mikrobryter til vindu åpner

Skal ned på Hellanor å handle tennplugger, og bytte i dag, og venter på svar anngående hvilken olje jeg skal benytte på girkasse, men trur det blir Castrol TQ Dexron 3!

Ellers er det sendt forespørsel på GT-leppe til M-fangeren. Den fake M-fangeren jeg fikk er kommet fram til Schmiedmann så jeg håper de får FINGEREN UT å sender meg opp min nye, sånn at jeg kan få det lakkert og montert snarest! Håper jeg får kjøpt de sidelistene også nå..

Felgene er enda ikke kommet, så jeg venter, men skal betale inn halvparten av beløpet nå, slik at jeg ikke bruker opp pengene på tull :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår