Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DR_S: Du virker som en besserwisser, tjukkas, nerd, liksomekspert, en som alltid har rett og som har helt utrolig mye idiotisk å melde.

Kunne kanskje vært greit å forsøke å holde kjeft noen ganger? Ikke alltid komme med en kommentar, enten om du har peiling eller ikke?!

Akkurat, men kanskje han kan alt?

dumme svar krever dumme spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DR_S: Du virker som en besserwisser, tjukkas, nerd, liksomekspert, en som alltid har rett og som har helt utrolig mye idiotisk å melde.

Kunne kanskje vært greit å forsøke å holde kjeft noen ganger? Ikke alltid komme med en kommentar, enten om du har peiling eller ikke?!

Altså, med en slik holdning har du ingenting å gjøre på forumet her. Skjerp deg.

On Topic;

Hvor fikk du laget slike da? :) Var utrulig kult da.

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra holdning du har da :) tror aldri jeg har sett dr_s usakelig i en tråd... og er enig med han... kablene slang litt :=

ellers så blir bilen din jonte bra... men spander en vask føre neste photosession da :)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg en besserwisser? - Nei.

Er jeg en tjukkas? - Mye mulig det.

Er jeg en nerd? - Hvorfor mener du det?

Er jeg en liksomekspert? - Nei.

Har jeg alltid rett? - Nei.

Om jeg har mye idiotisk å melde? Kan sikkert oppfattes slik av enkelte, deg innbefattet. Jeg er ikke på Bilforumet for å sitte å holde kjeft, vet ikke med deg..? Jeg kommenterer det som passer meg, det er samme rett som du har til å komme med uverdig personkarakteristikk av meg, hvor ufint det enn nå er.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"litt" hårsår eller? notin

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hentet fangeren på posten idag, heldigvis var det bra vær som forsvarte kjøring uten tak.. Sist regnet det :) Haha.. Store esker de sender fra Motorteknik. Fangeren så veldig bra ut, og er levert sammens med M3leppa til lakkering.. Håper GT leppa kommer nå snart også.. Sidelister og slikt blir lakkert i senere tid..

Endelig kom den støtfangeren, for den har det vært mye om og men med, og det resulterer i at jeg aldri mere handler fra Motorteknik, for så dårlig service og kundebehandling har jeg aldri vært borti før. Da finnes det mange bedre aktører i Norge. Vi får se om Styling Tech er så bra som de virker, hjulene er vel like om hjørnet nå :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår