Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Synes ikke det er penere med sort matt.. Forskjellig smak :)

Skal ha ei GT leppe under M3 leppa igjen, og sidelister og listene på fangerene skal lakkeres også.. Så da blir det sånn :)

Noen som vet om en plass jeg kan få tak i en mindre antenne enn den jeg har nå?

Blir nok nye subber og frontsett på neste lønning :) Tips?

Focal frontsett, har aldri hørt noe penere til den prisen :)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Testet ut den bakruterensekremen, fungerte helt okei, men ruta mi er ganske dårlig fra før av..

Vasket ruta..

SANY0496.jpg

Påføring av krem

SANY0497.jpg

Fjerning av krem

SANY0498.jpg

Resultat

SANY0499.jpg

Blei ganske mye bedre, men må vel ordne meg ny rute en eller annen gang :)

I morra skal jeg impregnere taket!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det blir 2stk 10" SS Van Gogh.. Og er litt usikker på frontsettet, men må være noe 5 1/4" og må ha meg en dynaBel BF1702 til det trur jeg.. Lurer litt på SS Tarantulla frontsett..

Høres bra ut, det blir skrytt opp i skyene begge deler... PM meg hvis du vil ha info og ikke vet hvor å kjøpe, jeg selger ikke men kjenner en som gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert ikke, men blås i det da. vil også ha sånt.

Man blåser ikke i det, tror snuten hater "uoriginale" skilt, de blir knekt på stedet... Hadde det der vært lov hadde _alle_ hatt det, har lest masse om folk som vil ha det. Biltilsynet har slutta å la folk få det for en god stund tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt stoppa av purken med det skiltet eller Xenon lysene mine, så her oppe er det godtatt :)

Espen, spørs på prisene hans, har ordnet meg ganske bra priser selv, og trur ingen i Norge slår dem :)

I dag impregnerte jeg taket, blei jævla bra.. Blei litt sortere også.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om de knekker et skilt til 200 kr, er jo ikke det verdens undergang. er jo bare å sette på det gamle igjen når du får beskjed om det da. eller er det masse bøter og drit?

Det er jo 200 kr rett ut av vinduet Jon, men tenk på det da, i stedet kan du få tre essoburgere med cola :shake :)

Er jo bare å høre med biltilsynet detta Jon, tror bare Jonte er heldig som ikke har blitt stoppa med skiltene sine enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen skal på verksted Tirsdag den 26 Juni, for å skifte Automatolje og styre/ende-ledd forran + ei foring i bakstilling..

Har forhandlet fram bra pris på 2 nye subber og frontsett.. Subbene blir Soundstream Van Gogh 10" og Frontsettet er usikkert enda, enten Soundstream Tarantulla 5 1/4 eller Hertz HKS 163.. Må finne ut litt mere..

Felgene mine er enda ikke kommet, og jeg begynner å bli uttålmodig.. Snakket med Styling Tech ca den 20. Mai og fikk beskjed om at det tok 3 uker før dem var hos meg.. Nå derimot har det gått LITT lengere enn 3 uker, og det er mye rot, Styling Tech skylder på FK i Tyskland, osv.. Men, jeg gidder ikke vente så veldig mye lengere og har gitt dem frist ut uka til å finne ut av dette.. Om ikke tar jeg pengene tilbake og finner meg noen billige brukte 18" eller 19" felger. Så venter jeg til neste sommer med å kjøpe meg noe råere, da det ikke er så altfor lenge igjen av sommeren nå.. Synd det skal bli sånn med ting.. :(

Update's kommer snart.. Ikke så mye som skjer egentlig.. Skal få ordnet glass til bagasjerommet i morra..

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår