Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

få gang på updates Jonte!

Jess, vært lite action på bilfronten i det siste, skjer mye ellers i livet mitt.. Så, det blir sånn.. Men, håper på en del mere pakker osv nå, så går det framover.. :)

Har fått en pakke før helga, og den monterte jeg i full fart:

DSCF0159.jpg

DSCF0160.jpg

Nå kan dem ikke si noe når jeg har lite skilt, har jo ikke plass til større :pray

Lasta cab'n med pakker:

DSCF0161.jpg

Pakke fra Rizla:

DSCF0163.jpg

Sub:

DSCF0165.jpg

DSCF0164.jpg

Frontsett:

DSCF0168.jpg

Chromlist, Emblem, Sub'er, Frontsett, Kabler.. Monteres snarest!

DSCF0169.jpg

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Feet bil :D

Blir digg når du blir ferdig

Tror dette er den lengste tråden jeg har sett på dette forumet. Hehe

Takk!

Tar så lang tid før jeg blir ferdig.. Men, det går seg nå til :) Har vært ute å mekka litt nå :)

Før jeg begynnte:

DSCF0001.jpg

DSCF0002.jpg

Fikk endelig av det merket bake, det satt svært godt fast, så var det bare å vaske litt, og modifisere det andre merket, annen patent i USA tydeligvis, men det skal sitte ganske bra nå, med den kraftige dobbelsidige tapen..

DSCF0003.jpg

Monterte også Chrom-lista, og denne gangen fikk jeg den på på rett vis.. Så nå er det fresha litt opp der bake.. Blei bra synes nå jeg.. :)

DSCF0004.jpg

DSCF0007.jpg

Gleder meg til å få ny fanger bak, og ny eksos... Trur det blir mye bedre da, ser så tamt ut nå..

Monterte skiltet på den nye lista, blei bedre, ikke den store forskjellen, men litt :)

DSCF0009.jpg

DSCF0010.jpg

Kommer mere så fort delene kommer inn!

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

haha, endelig fikk du raua i gir Jonte, fett anlegg, blir bra dette, likte løsningen med chrome list og carbon logo på bakenden, gleder meg te å se videre resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, endelig fikk du raua i gir Jonte, fett anlegg, blir bra dette, likte løsningen med chrome list og carbon logo på bakenden, gleder meg te å se videre resultater :)

Polerte bilen på jobb i natt.. Lite å gjøre :)

Blei ganske bra, tok litt bilder nå nylig, flott vær her i byen.. Ser at den trenger GT leppa, senking, ny bakende, større hjul med mindre gummi, og nye frontlykter, bakfangeren er jo også så tam, så gleder meg til å hente den i dag.. Bare begynne å pusse nå.. :) Skal få tatt oljeskift nå snart, også trur jeg at jeg må skifte et av de strammehjula som er på ei reim forran, rasler litt.. Skal få bestilt time til diagnose hos BMW nå snart.. Montering av stereo skjer vel snart det også :)

BMW i Nord-Norsk landskap

DSCF0012.jpg

Blank Bagasje, fornøyd med lille spoileren også :)

DSCF0024.jpg

Blankt i motorrommet også :)

DSCF0026.jpg

Fornøyd med M3-speilene også, konge!

DSCF0028.jpg

Narvik by i bakgrunnen, småbåthavna..

DSCF0032.jpg

DSCF0034.jpg

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin. er nesten forelska. hehe.

Takk Takk :)

Fikk en ny pakke i dag, med chrome askebeger og amerikanske blinklys pærer.. Skal montere askebegerene i natt på jobb vet jeg.. Venter med pærene til jeg får de nye frontlyktene, har ventet lenge nå :(

Venter også på oljefilter, bensinfilter, ny grill, osv osv..

Selger felgene mine nå, med valgfri dekk (enten 235/45/17 skjeivslitte Falken piggfri eller litt brukte Michelin 235/40/17), kjøper nye 19" snart antar jeg, venter bare på litt svar fra her og der.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du har fått emblem til cabriolet da? For de er jo mindre i størrelse på koffertlokket..

Ellers ser bilen din veldig bra ut, ikke alle mods jeg er enig i, men men ;)

Liker veldig godt lysene dine, xenon/hid sakene.

Ja, emblemene var nå like, men det var bare å mekke litt, så gikk det bra :)

Xenon'ene er konge, skal montere opp det nye kittet i langlysene når jeg får nye frontlyktene.. Blir bra det.. :)

Noen av bildene funker ikke?

Edit: nå funka de! =)

Men hvordan er de xenonlysa på kveldene nå? Merkes godt?

Ja, de er super, lyser veldig bra.. Det som er litt surt er at når jeg setter på langlysa, så er det faen ikke noe spesielt bedre.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at du har vært optatt med bilen siden du kjøpte den. blir bra dette her. men hvor kjøpte du den bmw logoen da? fikk lyst på dem.

LYKKE TIL med bilen da :thumb

Takk!

Tar så lang tid før jeg blir ferdig.. Men, det går seg nå til :) Har vært ute å mekka litt nå :)

Før jeg begynnte:

DSCF0001.jpg

DSCF0002.jpg

Fikk endelig av det merket bake, det satt svært godt fast, så var det bare å vaske litt, og modifisere det andre merket, annen patent i USA tydeligvis, men det skal sitte ganske bra nå, med den kraftige dobbelsidige tapen..

DSCF0003.jpg

Monterte også Chrom-lista, og denne gangen fikk jeg den på på rett vis.. Så nå er det fresha litt opp der bake.. Blei bra synes nå jeg.. :)

DSCF0004.jpg

DSCF0007.jpg

Gleder meg til å få ny fanger bak, og ny eksos... Trur det blir mye bedre da, ser så tamt ut nå..

Monterte skiltet på den nye lista, blei bedre, ikke den store forskjellen, men litt :)

DSCF0009.jpg

DSCF0010.jpg

Kommer mere så fort delene kommer inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår