Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Tørr du skrive opp et budsjett over hvor mye du har brukt på bilen din eller? Syns det skjer noe nytt med den hver gang jeg logger inn... Spennende å følge med forresten :)

 

Nei, ikke skrivi opp noe.. :) Men, noe må jeg jo bruke pengene på :)

Håper det er spennende å følge med.. Men, det blir vel litt daft på innkjøpsfronten nå fremover, da jeg er student.. :)

 

må si det her også. Blei helrått.

thx :)

 

Blei skikkelig tøft ja.. det skal du ha!

Takker, blei ganske fornøyd selv, er usikker på om jeg skal senke den noe mere.. Men, det er vel ganske bra som det er egentlig :) Den er ikke ubrukelig lav liksom, så det får holde i vinter.. Også får jeg modde og skru den ned ettersom jeg får nye sommerhjul og valset, osv osv :)

 

Fikk ny pakke i dag!! :)

Gleder meg til å teste den Ultra Deep Shine'n!

autoglym.jpg

 

Kommer vel flere pakker etterhvert :)

Har et bagasjelokk med bremselys på vei.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fy fader du bruker mye penger på bil voks og div leather shine.. Syntest du kjøper en ny flaske for hver siden jeg leser .. :) Fin bil da.. Trenger bare hjul

 

Viktig å ta vare på :)

 

Hjul blir det forhåpentligvis i løpet av vinteren, 9,5x19" :) Så da må det vel valses osv.. Håper jeg får det til å gå rundt, som student!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Jonte sikkert mener er at han skal selge setene som allerede sitter i cab'en. Disse setene er identiske med setene som sitter i E36 M3 cab. originalt (originalsetene i M3 coupé og M3 cab. er forskjellige). M3 Coupé-setene går under betegnelsen "Vader".

 

Du får faktisk vanlig coupe med samme setene så er i m3 cab. det er di setene jeg har i min 320 coupe 96 mod...

:hondakick -96 Bmw 320 Coupe :hondakick

-90 Mazda 626 2.2i 4x4 --Spiker--

-83 Volvo 360 --Spiker--

-81 Saab 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg mekket litte granne.. :)

Fikk GT leppa i posten i dag så her er litt bilder av den:

Bilde297.jpg

Bilde300.jpg

 

Skulle parkere bilen slik at jeg fikk den lav nok til at leppa passet under, men den blei for lav her, så jeg tok bare bilde uten :)

Bilde298.jpg

Bilde299.jpg

 

Nye klarglass blinkers blei montert her for en stund siden:

Bilde301.jpg

 

Ellers gjorde jeg en del fornuftig.. Jeg prøvde å lage plass til 6,5"ern nede i sparkepanelet, men det er tydeligvis ikke sjangs uten å lage treringer.. Så det blir gjort i morgen håper jeg.. :)

Bilde305.jpg

 

Ellers fant jeg plass til forsterkeren som skal drive frontsettet.. :)

Bilde307.jpg

 

I morgen skal jeg hente Vader, M-tech Sidelister og Brembo bremser.. Gleder meg :)

 

Ellers så blir nok ikke noe deler lakkert enda, for jeg er usikker på om jeg skal lakkere om hele bilen, for om jeg skal valse plass til 8,5x19 og 9,5x19 så må jeg nok lakkere opp etterpå, og jeg har en del deler som skal lakkeres også; 98mod bagasjelokk, 97grill, M-tech sidelister, lister på frontfanger, bakfanger, GT leppe, etc.. Så da kan det være like greit å gå for en ny farge på alt :) Jeg må bare finne en kul sort farge, lurer på om jeg skal gå for noe Sort med Rødt eller lignende i Perlemoren, også mye klarlakk osv oppå..

Det hadde hvertfall vært litt kult, får håpe på at svigerfar er villig til å ta det på seg :) Om det blir noe av, så må jeg prøve å gjøre diverse mods.. Må finne på noe kult og ekstraordinært :)

 

Oppdateringer kommer, må få gjort unna dette stereovåset nå :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg får det til å gå rundt, som student!

Jeg bare lurer, åssen i helvete har du råd?..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer, åssen i helvete har du råd?..

MeSs

Bare å prioritere! :D

 

sideblinklyset har du montert feil :D

Jeg stusset faktisk litt på det når jeg monterte, men det var der skruehullet var, med en slik hvit plast mutter ting og alt i.. Så.. Men, om jeg lakkerer så blir det nok gjort noe med blinkersen uansett :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår