MichaelV Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 sideblinklyset har du montert feil :D Tror faktisk det står riktig.... men det ser ikke bra ut. Mange importbiler som har ettermontert sideblinklys har blinklyset den veine det ser best ut. 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Kjørte til Kiruna i dag, for å hente interiøret og Brembo bremsene! I pappa's Passat på de svenske veier: Fremme ved Bussgods Kiruna, for å hente Brembo Skivene til meg og Vipe: Plassert i bilen, blir nok bra sammens med Greenstuff :) Nickes Transport, her hentet vi Vader Interiøret! Nickes Hund! Vader.. Resten av delene.. Pakket i bilen: Nickes High Quality Trailer! :) En matbit, Pepperone Pizza hos Nan King Restaurant! System Bolaget selvsagt! Volvo A-Traktor, vi kjørte fra den i Drag'n han oppfordra til, jippi! Dodge Ram m/ Viper Striper! Nå er alt av deler kommet hjem og det ser veldig bra ut, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med koblling av strøm til setene, men får prøve å finne ut.. Noen som vet? Bjørn?? Ellers så var selvsagt 1" høyttalerene i disse dørtrekkene skadet, så jeg må vel få tak i et par andre.. Men, skal prøve å få koblet opp alt av stereo i morgen uansett, har fått tak i materiale og må fikse litt.. Så får jeg bare teipe fast diskantene til jeg finner en løsning.. :) Katrine fikk sertifikatet i går, så nå går vel bilen mange flere kilometer, haha hellothere - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Gromt! Det vader interiøret er porr :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Bilder av dagens fangst :) Interiøret og Sidelistene Deler av interiøret som skal selges, om noen trenger noe, bare gi bud! Brembo's! Ledningsfloken til setene, må legge opp kabler i morra.. - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Porr dette Jonte! :D Vader stolene er så utrolig råe yodude Må si at bilen begynner virkelig å bli bra nå. Stilrent og bra :) 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 I dag monterte vi Vader, og gjorde litt med ringer til 3"erne.. Begynnte hjemme med å demontere setene, relativt mye dritt under passasjersiden: Ute med en stol, 4 bolter og to kabler, fort gjort :) Enda mere dritt på førersiden, haha.. :D Støvsugde nøye.. Heiv i stolene fort og kjørte på et verksted for å mekke, Morten å Børge var med: La opp strømkabel til setene.. Hentet jord i en boltene til stolene.. Slik ser det ut nå, nyydelig :) Skal skru litt mere i morra, få montert opp dørtrekkene, det ene er til litt liming etter at noen deler er løsnet også må vi få limt på plass de ringene også.. Har festet isolasjonsmattene med Gaffa-teip, så nå sitter de bra.. :) Håper å bli ferdig med stereoen i løpet av helga.. Hadde vært konge :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Da ble det endelig Vadere på deg Jonte, ble jævli bra det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Nå har jeg brukt hele dagen på lese tråden din.... Og det har vært interesangt, bilen din er virkelig blitt rå! Gleder meg til å lese videre:) 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Da ble det endelig Vadere på deg Jonte, ble jævli bra det der Ja, takk for tipset, kjøpte de du tipset om :) Eneste problemet jeg har er at førersetet går ikke så langt fram som passasjersetet, er akkurat så jeg rekker pedalene, men dama har litt trøbbel med å nå fram.. Noen som vet om der er noen innstillinger eller lignende? Nå har jeg brukt hele dagen på lese tråden din.... Og det har vært interesangt, bilden din er virkelig blitt rå!Gleder meg til å lese videre:) Hyggelig at du har tatt deg tid :) Du får følge med, den er ikke ferdig enda :) Gjort litt på stereofronten i dag: Har laget ringer til 3"erne så jeg fester dem på baksiden av dørtrekket, så jeg får orginallooken med gitterene fra orginalhøyttalerene.. :) Har limt og skrudd.. Tørker over natta.. Ellers har jeg funnet en løsning på 1" problemet mitt, fant noen deler som fulgte med diskantene i frontsettet så da var alt fikset.. :) De står også til liming og er vel klare til i morra.. Har tatt ut subbene og dempet kassene med dempevatt, har lagt pakning rundt åpningen også, så nå blir det nok helt tett :) Skal fortsette i morgen, og håper jeg får på dørtrekkene i løpet av dagen, og kanskje koblet opp 6,5" og forsterkeren, kondensatoren osv også.. Hadde vært supert, får stå på litt ekstra i morra :) På Mandag skal jeg bestille 4-hjulskontroll og på Onsdag skal jeg til Finnsnes på feilsøking, så da skal jeg hilse på CrzyWiz. Ellers er hovedlyktene mine kommet til Norge, de ligger i tolla, så håper de er her i løpet av neste uke :) Neste lønning kjøper jeg meg nytt ratt og eksosanlegg :D - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 pen bil Jonte!!!! Gleder meg som en 2åring på julaften til og se mer!!! kjempe bra med det vader interiøret!! :D - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Update: I dag fikk vi skrudd litt, tross mye fyllesyke.. Vi gjorde det i denne garasjen :) Fikk limt fast 1" og 3"eren, så det blir nok bra :) Fikk laget ringer til 6,5"erene også, så håper de blir montert i morra: Slik: Skal montere ringene og gitteret til 3"eren i morra, også er det bare å montere fast dørtrekkene.. Endelig slipper jeg å 'rulle' ned ruta for å få igjen døra :) Ellers lurer jeg svært på HVEM FAEN det er som har vært å stjelt ventilhettene mine, idioter altså.. - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Update: Ellers lurer jeg svært på HVEM FAEN det er som har vært å stjelt ventilhettene mine, idioter altså.. Ja det lurer jeg også på... for 1 år siden i fjor var det noen gnomer som stjal mine blanke flotte hetter... men.. stakkars mennesker.. dem koster vel max en 20ings.. jeg håper bilen han setter dem på punkterer, han får skrens, og faller utenfor en stor klippe og ned i havet, og borte blirn ;) - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Fatter ikke at noen kan se glede i å stjele ventilhetter.. :hammer ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Fatter ikke at noen kan se glede i å stjele ventilhetter.. :hammer Hahahaha,er det mulig????Ja,ja,jonte,shit happens!Må få se det der Vader interiøret,har ikke sett det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 I dag har jeg vært på Finnsnes å fått feilsøkt på motorstyringen min, og det var nok Lambdaen som var gåen, så den blei byttet og feilkodene slettet :) På vei oppover til Finnsnes, over Gratangsfjellet var det kommet litt sne, så 18" vinterdekka kom til god nytte :) På Finnsnes møtte jeg CrzyWiz og vi dro å spiste og cruiset litt, så nå er han også klar for cab ;) Haha! Gutta på Bilelektroen gjorde en fin jobb, og jeg er hittilsfornøyd :) Bilen bruker normalt med bensin nå, og alt er bra.. :) Fikk hovedlyktene i dag, skal å hente de på Posten nå snart.. Og har bestilt nye klips til dørtrekkene, som jeg håper kommer i morra.. Passasjersiden er montert, men ikke førersiden.. Skal lime fast treringene til 6,5"erne idag, så håper det blir bra.. :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg