Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Flott dag idag :) Å må bare meddele at jeg ble forelsket i cab idag. hehe

Her er noen bilder som jeg tok fra idag.

Cab'en oppå bukken hos Berglunds Bilelektro

Resize%20of%20DSC00188.JPG

Resize%20of%20DSC00189.JPG

Tatt tilfeldig under en pitstop.

Resize%20of%20DSC00191.JPG

Synd vi ikke har ett av begge ilag, men det får vi ta når begge er nyvaska. yodude

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fikk gjort litt i dag også, men jeg begynner å bli lei av dette stereogreiene.. :(

En ring med Tec7 på:

Bilde416.jpg

Håper det holder:

DSCF0045.jpg

Ellers må jeg nok modde litt på de dekslene som skal være over her, for jeg trur ikke de glir rett på, og elementet får nok ikke så mye rom å bevege seg i, så jeg skal kutte litt, og sette i grillen til Hertz'n.. Håper det blir bra..

Må bygge om den 3" patenten i dørtrekket, siden det butter i døra sånn akkurat, ikke bra at dørtrekket blir stående i spenn.. Skal ordne i morra.. Må legge opp to signalkabler i morra også..

Tar så lang tid å få alt i orden, det får faen meg spille bra!!

Ellers så sendte jeg bremseskiver til Vipe i dag, så håper han blir fornøyd :)

Også hentet jeg en pakke på Posten i samme slengen..

Bilde419.jpg

Ser bra ut:

Bilde420.jpg

Bilde421.jpg

De må moddes litt for å få inn xenon pærene, men det er ikke mye som skal til.. Det blir nok rått!! :) Bestilt nye xenon-look pærer til tåkelysene, så håper de blir bedre :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt i dag også, men jeg begynner å bli lei av dette stereogreiene.. :(

En ring med Tec7 på:

Håper det holder:

Ellers må jeg nok modde litt på de dekslene som skal være over her, for jeg trur ikke de glir rett på, og elementet får nok ikke så mye rom å bevege seg i, så jeg skal kutte litt, og sette i grillen til Hertz'n.. Håper det blir bra..

Må bygge om den 3" patenten i dørtrekket, siden det butter i døra sånn akkurat, ikke bra at dørtrekket blir stående i spenn.. Skal ordne i morra.. Må legge opp to signalkabler i morra også..

Tar så lang tid å få alt i orden, det får faen meg spille bra!!

Ellers så sendte jeg bremseskiver til Vipe i dag, så håper han blir fornøyd :)

Også hentet jeg en pakke på Posten i samme slengen..

Ser bra ut:

De må moddes litt for å få inn xenon pærene, men det er ikke mye som skal til.. Det blir nok rått!! :) Bestilt nye xenon-look pærer til tåkelysene, så håper de blir bedre :)

hva slags angeleyes er dette? og hvordan kan man få inn xneon pærer oppi..hvordan er det man gjør det, har hørt at ringene smelter eller noe hvis du setter dem oppi.

(X) BMW E46 318IA

(X) BMW E60 530DA

(X) BMW E39 525I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med at ringene smelter, og at lyktene blir så ekstremt varme, er bare bullshit Xenon-pærene utvikler ca. 35watt, kontra 55 til vanlig halogen.

Jeg har montert Xenon i fjernlysene på mine angeleyes, og glasset blir varmere over nærlysa som bruker vanlige pærer.. OT, men følte det måtte presiseres :)

Må bare si nok en gang Jonte: bilen din blir en perle når du har fått gjort deg ferdig :D

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med at ringene smelter, og at lyktene blir så ekstremt varme, er bare bullshit Xenon-pærene utvikler ca. 35watt, kontra 55 til vanlig halogen.

Jeg har montert Xenon i fjernlysene på mine angeleyes, og glasset blir varmere over nærlysa som bruker vanlige pærer.. OT, men følte det måtte presiseres :)

Må bare si nok en gang Jonte: bilen din blir en perle når du har fått gjort deg ferdig :D

Bra det er slik, skal file litt på pæreholderene i lykta i dag, slik at jeg får plass til Xenon pærene.. Blir nok bra :)

Blir vel aldri ferdig.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt litt småtteri igjen.. Nøkkelhanker og Nye ventilhetter.. Satan om noen stjeler de også! Haha!

En slik:

59_1_b.JPG

En slik:

13_1_b.JPG

Slike:

e1_1_b.JPG

I dag skal jeg montere headlights og få modda i dørene, så jeg får på dørtrekkene mine :) Har fila litt i lyktene, så nå smetter xenon-pærene rett i holderen.. Så er det bare å koble opp litt hist og pist også er det vel smoooth :)

Fikk bilen tilbake fra 4-hjulskontroll og det blei veldig bra.. Fornøyd med det.. Så nå slipper jeg å slite skjeiv noe dekk, regner med 18" vinterdekk er relativt dyrt :)

Så nå når stereoen er ferdig, så blir det nok ny spiller, og jeg vurderer å kjøpe meg en In-Dash Kenwood av en kompis, bare lurer på hvor i svarten jeg skal gjøre av den forbanna TV-antenna? :(

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår